Візитка
Садочок є в місті, тут кожен сміється
І щастя проміннями щедрими ллється
Тут вміють життю безтурботно радіти
У “Мальві” садочку господарі діти
Дошкільний навчальний заклад
(ясла-садок)
комбінованого типу №27 «Мальва»
м.Бердичева
Освітня діяльність дошкільного навчального закладу орієнтована на такі цінності :
– визнання самоцінності дошкільного дитинства, його потенціалу та особливої ролі в розвитку особистості;
– щасливе проживання дитиною дошкільного дитинства як передумова її повноцінного розвитку та подальшої самореалізації у житті;
– повага до дитини, особливостей її розвитку та індивідуального досвіду;
– зміцнення фізичного, психічного та соціального здоров’я дитини;
– цінувати життя і благополуччя як вміння плекати, підтримувати та створювати сприятливі умови для себе та інших у безпечному середовищі в природному, предметному та соціальному оточенні;
– розвиток творчих задатків, здібностей, талантів дітей;
– збереження традицій національного досвіду сімейного та суспільного виховання для збагачення культурного потенціалу взаємодії між поколіннями.
Реалізація Базового компонента дошкільної освіти (затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 12.02.2021р. №33) у нашому навчальному закладі забезпечується наступними освітніми програми:
– комплексна освітня програма для дітей раннього та передшкільного віку «Стежинки у Всесвіт»; схвалено для використання Міністерством освіти і науки України (лист № 22.1/12-Г – 801 від 02 жовтня 2020 року);
– освітня програма «Впевнений старт» для дітей старшого дошкільного віку, Гавриш Н.В., Піроженко Т.О.; рекомендавано Міністерством освіти і науки України (лист МОН України №1/11-7684 від 01.08.2017р.);
– програма розвитку дитини дошкільного віку “Українське дошкілля” (ранній вік) Білан О.В., рекомендовано МОН України (лист від 23.05.2017р. №1/11-4988);
-програма та методичні рекомендації “Англійська мова” для дітей дошкільного віку Кулікова І.А., Шкваріна Т.М.; (схвалено для використання в дошкільних навчальних закладах комісією з іноземних мов Науково-методичної ради з питань освіти МОН України, (лист ІІТЗО від 28.07.2015р. №14.1/12-Г-952);
– навчально-методичний посібник “Корекційна робота з розвитку мовлення дітей середнього дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення”, Трофименко Л.І.; рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (наказ №476 від 29.04.2016р.).
Мова освітнього процесу – українська
Дошкільний заклад працює: з 7.30 до 18.00
У садочку функціонує 7 груп: 2- ясельних груп: «Сонечко», “Грайлики” 3 – дошкільні групи : «Калинка», «Веселка», «Посмішка», 2 – логопедичні групи: «Чомусики» , «Перлинка».
Матеріально- технічне забезпечення установи
Дошкільний навчальний заклад розташований в типовій двоповерховій будівлі, загальною площею 1618,5 кв.м., в якому передбачено централізоване водопостачання, каналізація та електропостачання. Будівля оснащена відповідно вимогам. Заклад потребує часткової заміни вікон.
Приміщення обладнано: музично-спортивною залою (64 м.кв.); кімнатами для роботи з дітьми вчителів-логопедів, практичного психолога; груповими кімнатами (7); кухнею, пральнею та кабінетами.
Площа території дошкільного закладу 6336,4м.кв. Навколо будівлі та до майданчиків є асфальтоване покриття. Остання площа покрита переважно газонами. На ній є: спортивний майданчик, 7 прогулянкових ділянок з павільйонами, росте яблуневий сад, кущі смородини, куточок лісу та багато квітників.
Територія закладу обладнана сучасним ігровим та спортивним знаряддям.
Матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності закладу дошкільної освіти на достатньому рівні. Фінансово-господарська діяльність закладу здійснюється відповідно до кошторису та благодійної допомоги від організацій та батьків вихованців.
Дошкільний навчальний заклад забезпечений кадрами. Організацію освітнього процесу здійснює 21 педагог, з них 15 чоловік мають вищу освіту, 3 навчаються в університеті.
В дошкільному навчальному закладі працюють фахові спеціалісти:
- керівник музичний
- інструктор з фізкультури
- практичний психолог
- вчителі-логопеди
- керівники гуртків “Англійська залюбки”, “Читайлик”.
Педагогічна діяльність вихователів закладу базується на впровадженні в освітньо – виховний процес інноваційних технологій та методик :
- розвиваючі ігри з кубиками Б.Нікітіна,
- навчання лічби, грамоти та розвиток мовлення за методиками М.Зайцева,
- технологія розвитку творчої особистості Г.Альтшуллера,
- ігрова технологія інтелектуально-творчого розвитку дітей дошкільного віку В.В.Воскобовича,
- М.Монтессорі «Будинок вільної дитини»,
- педагогічна система німецького композитора і педагога Карла Орфа,
- ігри і вправи зі смужками Кюїзенера,
- ігри з логічними блоками Дьєнеша,
- розвиваючі ігри з камінчиками Марблс,
- елементи фізичного виховання М.Єфименко.
В дошкільному навчальному закладі використовуються інноваційні оздоровчі технології: пальчикова гімнастика (вправи, ігри, картинки), дихальна та звукова гімнастика, імунна гімнастика, психогімнастика (вправи, ігри, етюди, пантоміми). З профілактично-оздоровчою метою використовується фітотерапія (чаї); аромотерапія (ароматизація приміщення); вітамінотерапія (вітамінізація страв), арттерапія, піскова терапія, казкотерапія, ігрова терапія, сміхотерапія; музична терапія; кольоротерапія, тощо.
Силами працівників дошкільного закладу та батьків створений міні-музей українського побуту, який функціонує у групі «Калинка».
Різнобічному розвитку дошкільників сприяє робота гуртків загальносадкових:
- “Школа м’яча” (спортивна секція)
- “Гомінкі дзвіночки” (гра на дитячих музичних інструментах)
по групах:
- “Ниткова країна” (аплікація з ниток),
- “Пластилінова мозаїка” (ліпка із пластиліну),
- “Кольрова смужколяндія” (конструювання із смужок паперу),
- “Чарівні кружечки” (аплікація з кружечків),
- “Розумні кубики” (розвиваючі ігри з кубиками Б.Нікітіна),
- “Читайлик” (навчання грамоти М.Зайцева),
- «Англійська залюбки» (англійська мова)
Тісна співпраця дошкільного закладу з НВК “школа-гімназія-ліцей” №10 сприяє успішній адаптації випускників садочка до шкільного життя.
У дошкільному закладі діє театр дорослих для дітей «Чарівна маска», вихователі готують цікаві та повчальні казки – драматизації, залучають малят до світу театрального дійства.
Успіх у роботі нашого колективу залежить від ставлення кожного до своєї праці, ставленні один до одного, отриманні відчуття задоволення від власного внеску у загальний процес і кінцевий результат, а саме: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я кожної дитини