ПОСТІЙНО ДІЮЧИЙ СЕМІНАР
«Казкові лабіринти гри»
«Виховання та розвиток всебічно розвиненої особистості в процесі використання ігрової технології інтелектуально-творчого розвитку дітей дошкільного віку В.В.Воскобовича»
Мета: підвищити професійну компетентність педагогів шляхом розширення їх знань про способи реалізації технології інтенсивного розвитку інтелектуальних здібностей у дітей В.В.Воскобовича в освітньому процесі дошкільного закладу з метою всебічного розвитку дитячої особистості; розвивати творчі педагогічні здібності, інноваційну культуру учасників заходу.
І засідання (жовтень, 2021р.)
Особливості організації ігрової діяльності з дітьми в інтелектуально ігровому центрі «Фіолетовий ліс» з використанням універсального комплексу «Коврограф Ларчик»
1.Теоретичний блок
Вправа «Привітання», повідомлення теми.
Вправа «Наші очікування» Мета: виявлення очікування педагогів від участі в заході.
Вправа «Теоретична розминка»
(вправи, вихователь-методист Горбонос Н.П.)
2.Використання ігрової технології В.Воскобовича як засобу формування допитливості та творчої активності дошкільника.
(теоретична інформація з використанням ІКТ, вихователь-методист Горбонос Н.П.)
3.Використання розвиваючих ігор В.Воскобовича як засіб активізації пізнавальної діяльності дітей.
(повідомлення з методичними знахідками, практичний психолог Гусєва С.В.)
Практичний блок
4.Ігрова форма взаємодії дорослого і дітей через реалізацію певного сюжету авторської казки під час роботи в інтелектуально ігровому центрі «Фіолетовий ліс».
Створення додаткової ігрової мотивації в іграх Воскобовича шляхом застосування методичної казки. (тренінг, вихователь ст. гр. Колеснік А.В.)
5.Ігровий універсальний комплекс «Коврограф Ларчик» («Малюк», «Велетень») як частина ігрової технології «Казкові лабіринти гри В.В.Воскобовича».
Особливості використання у роботі з дітьми різних вікових груп. Варіативність ігрових завдань
6.Практичний показ
Інтегроване заняття (ФЕМУ , мовленнєве спілкування, конструювання) Тема: «Цікаві перетворення мотузочки»
Мета: розвивати спостережливість та увагу дітей, уміння аналізувати й узагальнювати. Виховувати бажання допомагати іншим. Ознайомлювати малят з геометричною фігурою-прямокутником. Учити розпізнавати чотирикутники серед інших відомих фігур та у довкіллі; порівнювати групи предметів за кількістю.
7.Підсумковий блок
«Технологія В.Воскобовича. Плюси і мінуси. (дискусія, вихователь-методист Горбонос Н.П.)
Вправа «Відкритий мікрофон» Мета: узагальнення отриманих знань, об’єднання зусиль учасників при створенні рекомендацій.
Вправа «Оцінка вражень» Мета: формулювання вражень з урахуванням знань, отриманих під час тренінгу (вправа рефлексія)
Домашнє завдання: презентація дидактичного матеріалу
«Скарбничка розвиваючих ігор Воскобовича своїми руками» (виставка-огляд)
ІІ Засідання (грудень 2021р.)
Організація ігрової діяльності в дидактичних осередках інтелектуально ігрового центру «Фіолетовий ліс» з використанням комплексів «Коврограф Ларчик, «Міні Ларчик», ігрових комплектів та графічних тренажерів.
1.Теоретичний блок
Вправа «Привітання», повідомлення теми.
Вправа «Очікування» Мета: виявлення очікувань педагогів від участі в заході.
Вправа «Асоціативний ряд»
(побудова асоціативного ряду до поняття «Фіолетовий ліс»).
2.Використання розвиваючих ігор В.Воскобовича у роботі з дошкільниками, направлених на розвиток у дітей сенсомоторики.
3.Практичний блок
Організація пізнавально-розвивальної діяльності з пріоритетом логіко-математичного розвитку дитини з використанням ігор В.Воскобовича та графічних тренажерів («Ігровізор», «Геовізор», «Логовізор»)
Застосування у роботі з дошкільниками ігор, направлених на розвиток сенсомоторики
( «Тривізерунок», «Шнур – малюк»)
4.Особливості діяльності з дошкільниками в дидактичних ігрових осередках предметно-просторового центру «Фіолетовий ліс».
Взаємозв’язок «казкових областей» з розвиваючими іграми, ігровими комплектами і персонажами ігрової технології «Казкові лабіринти гри» В.В.Воскобовича.
5.Практичний показ: Інтегроване заняття (ФЕМУ, конструювання). Тема: «Квітка бажань»
Мета: продемонструвати варіативність ігрової діяльності з дітьми в осередках інтелектуально- ігрового центру «Фіолетовий ліс» з використанням комплексу «Коврограф Ларчик» та «Міні Ларчик», ігрових графічних тренажерів.
6.Підсумковий блок
Вправа «Відкритий мікрофон» Мета: узагальнення отриманих знань, об’єднання зусиль учасників при створенні рекомендацій.
Вправа «Оцінка вражень» Мета: формулювання вражень з урахуванням знань, отриманих під час тренінгу.
Домашнє завдання: «Використання ігор Воскобовича у різних видах діяльності» (фотопрезентація)