ПОСТІЙНО ДІЮЧИЙ СЕМІНАР

«Казкові лабіринти гри»

 «Виховання та розвиток всебічно розвиненої особистості в процесі використання ігрової технології інтелектуально-творчого розвитку  дітей дошкільного віку В.В.Воскобовича»

Мета: підвищити професійну компетентність педагогів шляхом розширення їх знань  про  способи реалізації технології інтенсивного розвитку інтелектуальних здібностей у дітей В.В.Воскобовича в освітньому процесі дошкільного закладу з метою  всебічного  розвитку дитячої особистості; розвивати творчі педагогічні здібності, інноваційну культуру учасників заходу.

І засідання  (жовтень, 2021р.)

Особливості організації  ігрової діяльності з дітьми в інтелектуально ігровому центрі «Фіолетовий ліс» з використанням  універсального комплексу «Коврограф Ларчик»

 

1.Теоретичний блок   

Вправа «Привітання», повідомлення теми.

Вправа «Наші очікування»

Мета: виявлення очікування педагогів від участі в заході.

Вправа «Теоретична розминка»

(вправи, вихователь-методист Горбонос Н.П.)

2.Використання ігрової технології В.Воскобовича як засобу формування допитливості та творчої активності дошкільника.

(теоретична інформація з використанням ІКТ, вихователь-методист Горбонос Н.П.)

3.Використання розвиваючих ігор В.Воскобовича як засіб активізації пізнавальної діяльності дітей.

(повідомлення з методичними знахідками, практичний психолог Гусєва С.В.)

         Практичний блок

4.Ігрова форма взаємодії дорослого і дітей через реалізацію певного сюжету авторської казки під час роботи в інтелектуально ігровому центрі «Фіолетовий ліс».

Створення додаткової ігрової мотивації  в іграх Воскобовича  шляхом застосування методичної казки.  (тренінг,  вихователь ст. гр. Колеснік А.В.)

5.Ігровий універсальний комплекс  «Коврограф Ларчик» («Малюк», «Велетень») як частина ігрової технології «Казкові лабіринти гри В.В.Воскобовича».

Особливості використання у роботі з дітьми різних вікових груп. Варіативність ігрових завдань

6.Практичний показ

Інтегроване заняття (ФЕМУ ,  мовленнєве спілкування, конструювання)

Тема: «Цікаві перетворення мотузочки»

 Мета: розвивати спостережливість та увагу дітей, уміння аналізувати й узагальнювати. Виховувати бажання допомагати іншим. Ознайомлювати малят з геометричною фігурою-прямокутником. Учити розпізнавати чотирикутники серед інших відомих фігур та  у довкіллі; порівнювати  групи предметів за кількістю.

7.Підсумковий блок

«Технологія В.Воскобовича. Плюси і мінуси.  (дискусія, вихователь-методист Горбонос Н.П.)

Вправа «Відкритий мікрофон» Мета: узагальнення отриманих знань, об’єднання зусиль учасників при створенні рекомендацій.

Вправа «Оцінка вражень»

Мета: формулювання вражень з урахуванням знань, отриманих під час тренінгу  (вправа рефлексія)

Домашнє завдання:  презентація дидактичного матеріалу

«Скарбничка розвиваючих  ігор  Воскобовича своїми руками» виставка-огляд

     ІІ Засідання  (грудень 2021р.)

Організація  ігрової діяльності в дидактичних  осередках інтелектуально ігрового центру «Фіолетовий ліс» з використанням  комплексів «Коврограф Ларчик, «Міні Ларчик», ігрових комплектів та  графічних тренажерів.

1.Теоретичний блок   

Вправа «Привітання», повідомлення теми.

Вправа «Очікування»

Мета: виявлення очікувань педагогів від участі в заході.

Вправа «Асоціативний ряд»

(побудова  асоціативного ряду до поняття «Фіолетовий ліс»).

2.Використання розвиваючих ігор В.Воскобовича у роботі з дошкільниками, направлених на  розвиток у дітей сенсомоторики.

3.Практичний блок

Організація пізнавально-розвивальної діяльності з  пріоритетом  логіко-математичного розвитку дитини з використанням ігор В.Воскобовича  та графічних тренажерів («Ігровізор», «Геовізор», «Логовізор»)

Застосування у роботі з дошкільниками ігор, направлених на розвиток сенсомоторики

( «Тривізерунок», «Шнур – малюк»)

4.Особливості діяльності з дошкільниками в  дидактичних ігрових осередках предметно-просторового центру «Фіолетовий ліс».

Взаємозв’язок  «казкових областей» з  розвиваючими іграми, ігровими комплектами і персонажами ігрової технології «Казкові лабіринти гри»  В.В.Воскобовича.

5.Практичний показ: Інтегроване заняття (ФЕМУ, конструювання)

Тема: «Квітка бажань»

Мета: продемонструвати  варіативність ігрової діяльності з дітьми в осередках інтелектуально- ігрового центру «Фіолетовий ліс» з використанням  комплексу «Коврограф Ларчик» та «Міні Ларчик», ігрових графічних тренажерів.

6.Підсумковий блок

Вправа «Відкритий мікрофон» Мета: узагальнення отриманих знань, об’єднання зусиль учасників при створенні рекомендацій.

Вправа «Оцінка вражень»

Мета: формулювання вражень з урахуванням знань, отриманих під час  тренінгу.

Домашнє завдання: «Використання ігор Воскобовича у різних видах діяльності» (фотопрезентація)