Сторінка вихователя-методиста
На сторінці вихователя – методиста Вас вітає
Наталія Петрівна Горбонос
Майстерність вихователя не випадкове везіння, не щаслива знахідка. Це систематичний кропіткий пошук, безмежна любов і повага до дітей, та щоденна праця над собою.
Методична робота дошкільного закладу
Cпрямована на вивчення і впровадження в практику роботи педагогічних працівників теорії та методики розвитку, навчання і виховання дошкільників, а також оволодіння сучасною методологією, збагаченні досвіду педагогів новими прогресивними методами, впровадження новітніх розробок, позитивного досвіду, сучасних педагогічних технологій.Методичний кабінет дошкільного навчального закладу є центром методичної допомоги практичним працівникам та поширення науково психолого – педагогічних знань серед батьків щодо розвитку, виховання та навчання дітей дошкільного віку.
Методична служба дошкільного закладу виконує наступні функції:
-організація методичної й науково-дослідної роботи ДНЗ;
-забезпечення професійною інформацією;
-діагностика й аналіз навчально-виховного процесу;
-організація індивідуального консультування й професійної підтримки педагогів;
-систематичне консультування з питань організації самоосвіти; допомога педагогу з метою подолання труднощів; -підготовка й надання методичних рекомендацій щодо актуальних проблем теорії і практики;
-допомога педагогам в підготовці до атестації, проведені відкритих заходів;
-допомога щодо підвищення якості освітнього процесу;
-виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;
-участь у конференціях, організація семінарів, майстер-класів.
У дошкільний заклад приходять молоді спеціалісти , тому однією з пріоритетних форм роботи з кадрами є «Школа молодого вихователя». Участь у засіданнях школи сприяє розширенню знань молодих спеціалістів щодо професійної майстерності сучасного педагога-практика, підвищенню професійного рівня, забезпеченню інтересу до роботи з дошкільниками.
Для забезпечення вільного пошуку педагогами необхідних навчально-методичних матеріалів вихователь-методист систематизує інформаційний та дидактичний фонди методичного кабінету і створює картотеку, завданням якої є допомога педагогам у підборі необхідного матеріалу чи літератури.
Важливою складовою кабінету є бібліотека з фондом сучасної методичної літератури для вихователів ДНЗ, який постійно поповнюється новими виданнями.
Забезпечення наступності між дошкільним навчальним закладом і НВК «школа -гімназія-ліцей» № 10 знаходить відображення у постійній співпраці відповідно плану спільної роботи за трьома основними напрямками:
-організаційна робота з дітьми,
-методична робота,
-робота з батьками.