Сторінка музичних керівників

      На сторінці музичного керівника Вас вітає

 

          Світлана Володимирівна   Гусєва
                       

 

«Тільки музика має силу формувати характер… За допомогою музики можна навчити себе розвивати правильні почуття»  Арістотель

Музика – могутній засіб всебічного розвитку дитини, формування її духовного світу. Вона розширює її кругозір, знайомить з різноманітними явищами, збагачує почуттями, викликає радісні переживання, сприяє вихованню правильного ставлення до навколишнього світу.

Залучення до музики активізує сприймання, мислення та мову, виховує високий естетичний смак, розвиває музичні здібності, уяву, творчу ініціативу, всебічно впливає на її розвиток.

Ввести дитину в чарівний світ музики, розвиваючи її музичні і творчі здібності покликані музичні керівники дошкільних закладів. Але важливо не тільки на музичних заняттях, а й у повсякденному житті створювати умови для розвитку музичних нахилів, інтересів, здібностей дітей.

В іграх, на прогулянках, під час самостійної художньої діяльності діти за власною ініціативою можуть співати пісні, водити хороводи, слухати грамзапис музичних творів для дошкільників, підбирати найпростіші мелодії на дитячих музичних інструментах.

 

Музичну діяльність дітей у побуті відрізняє самостійність, ініціативність, прагнення зробити щось своє.

Мета діяльності музичного  керівника:

 Розвивати музичні здібності дітей(музикальність, музичну пам’ять, слух, уяву, відчуття ритму). Сприяти розширенню уяви дошкільників про навколишній світ.

Вчити діток емоційно реагувати на музику. Виховувати здатність сприймати, відчувати і розуміти музичний твір, розвивати творчі здібності дошкільнят. Виховувати у малят любов до мистецтва, пробуджувати творчу активність.

Основні завдання музичного керівника:

  Навчити дітей необхідним вокально-хоровим навичкам.Виразно і емоційно передавати настрій і характер пісень.Навчити правильно брати дихання, інтонувати мелодію.

Виконувати основні музично-ритмічні рухи.Ритмічно грати на музичних інструментах, імпровізувати, фантазувати.Відчувати і розуміти музику.Розвивати музикальність( розвивати слух, пам’ять, мислення )Ознайомити діток з нотною грамотою. Викликати бажання рухатися під музику. Заохочувати і зацікавлювати дітей до музичного мистецтва.

Танцювальна   діяльність

У нашому садочку діє гурток хореографії  «Мальва», керівник гуртка Залюбівська К.В.

Метою діяльності гуртка є :

  • навчити дітей правильної постановки корпуса,
  • виконанню основних елементів танцю: галоп, підскоки, танцювальний біг;
  • вчити виразно, ритмічно, природно рухатись відповідно до характеру музики, знаходити індивідуальну пластику музично-рухового образу, розвивати  пластичність;
  • познайомити з поняттями «коло», «колона»,«шеренга», позиціями рук і ніг, основними рухами класичного та сучасного  танцю;
  • почуття ритму, прививати витончений смак та любов до танцювального мистецтва.

Для результативного вдосконалення вмінь діток використовуються різноманітні вправи та ігри, наприклад:

 «Веселі мавпенята», «Куховари», «Кіт і лисиця», «Хитрий вовк»,   вправи на дихання : «Квітковий магазин», «Свічка», «Стрибунці».

 Правильне планування та комбінуваття вправ та чергування різних видів діяльності сприяють гармонійному розвитку Вашої дитини.

 

Логоритмічні вправи на музичному занятті

     Логоритміка – це система рухових вправ, в яких різні рухи поєднуються з проголошенням спеціального мовного матеріалу.

     Особливість полягає в тому, що в рухові завдання включається мовленнєвий матеріал, над якістю якого покликана працювати логопедична ритміка, музика не просто супроводжує рух, а є його керівним початком.

     Під впливом регулярних логоритмічних занять у дітей відбувається позитивна перебудова серцево-судинної, дихальної, рухової, сенсорної, речедвигательной, та інших систем, а також виховання емоційно-вольових якостей особистості.

 

    Завдяки введенню логоритмічних вправ у структуру заняття це вимога виконується, зростає комунікативні спрямованість навчання.

     Застосування елементів логоритміки супроводжується максимальною концентрацією уваги дошкільнят. Музичний супровід надає сприятливу дію на нервову систему дітей, сприяє усуненню мовного дефекту і загальному розвитку.

     Темпо-ритмічна організація мови є стержнем, який об’єднує і контролює всі складові усного мовлення, включаючи лексико-граматичний лад, артикуляторно-дихальну програму і весь комплекс характеристик.   

?