Ви тут: Головна > Новини > Вчимося розуміти дітей

Вчимося розуміти дітей

В кожному дитячому садку є неординарні діти, і як працювати з такими дітьми цікавить кожного. Тож практичний психолог Наталя Олександрівна Ващук провела з педагогами закладу семінар-практикум на тему: “Робота з гіперактивними, агресивними та тривожними дітьми”.

читати далі

     У ході заходу колеги вправлялися в практичному застосуванні знань по роботі з неординарними дітьми, практикували методи подолання тривожності та підвищення самооцінки дошкільника.

     Виконуючи вправу «Чарівні окуляри» (той, хто їх одягав, бачить в інших людях лише гарне), педагоги відчули стирання кордонів між різними людьми. Об’єднавшись у три групи, вихователі створювали портрети тривожної, гіперактивної та агресивної дитини.

  

     Під час звукової гімнастики кожен відчув вплив різних звуків на їх емоційний та фізичний стан.

     Вправа «Зустріч» викликала неймовірні емоції в усіх присутніх. Вони по черзі віталися один з одним, начебто зустріли друга, ворога, перше кохання, незнайомця, маленьку дитину, тощо.

  

     Допомагала подолати замкненість, скутість вправа у парах «Руки», яка познайомила учасників з невербальними формами спілкування. Всі виконували завдання, яке озвучувала психолог: “Руки знайомляться, вітаються, обнімаються, сваряться, мирилися”.

     Виконуючи вправу «Малювання одним олівцем», кожна команда не домовляючись, мовчки, малювала спільну картину одним олівцем, передаючи його по сигналу. Після завершення вправи учасники презентували свої роботи.

 

     Наприкінці семінару до педагогів надійшли зворушливі листи від дітей, в яких йшлося про те, що діти хочуть, насамперед, щоб їх любили, приймали і підтримували такими які вони є.