Ви тут: Головна > Новини > Маленькі «перлинки» – великі художники

Маленькі «перлинки» – великі художники

«Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості.»      В. Сухомлинський

Маленькі «перлинки» дуже полюбляють малювати,  а щоб краще і яскравіше відтворити у малюнку свої почуття та враження, вихователь Юлія Анатоліївна  Постригань в своїй роботі з дітьми використовує  різноманітні сучасні методи та прийоми.

            

 

 

 

 

 

 

 

 

читати  далі

Спочатку вихователь ознайомлює  дітей з репродукціями художніх картин, серіями картин, ілюстраціями українських художників,  які дають змогу дітям глибше зрозуміти  чарівний світ мистецтва.

Педагог задіює різні аналізатори при розгляді картини. Діти мають можливість за допомогою уявних навушників почути звуки природи та оточуючого, за допомогою музичного супроводу відкривають  свої власні можливості.  Малята пригадують  картини літературних творів за подібністю,  зображене на картині  порівнюють із власним досвідом.

Для дітей  немає нічого неможливого, якщо  вони  зануряться в образ людини на портреті, а  персоніфікація неживих об’єктів  має релаксаційний вплив на вихованців: «Я – річка,  багато чого бачу на своєму шляху, бо течу по горах і долинах, через ліси і поля, міста і села», – говорять діти,  уявляючи себе на місці конкретного об’єкта, героя  та розповідаючи від його імені (що він відчуває, як би він себе повів…).

       

Наші діти мають безліч варіантів, експериментуючи з картиною:  замінюють героїв та його зовнішній вигляд,  виходять за межі зображеного на картині, вносять  нові елементи – це захоплює їх  і розвиває креативність.   

А вирішення проблемних завдань спонукають дітей до прийняття самостійного рішення за змістом картини  («Як ви здогадалися? Що могло б статися далі? В яку пору дня художник малював картину? Який настрій був у художника? Якою була погода?»)

Дуже подобається дітворі придумувати  компліменти (яблуку, вазі, листочку, берізці, річці ).

Педагог, використовуючи такі методи і прийоми, закладає у наших дітей базис особистісної культури: дитина усвідомлює себе суб’єктом творчості, митцем, здатним не лише відтворювати здобуті враження, а й переносити їх у життя.