Ви тут: Головна > Новини > Чому діти люблять малювати?

Чому діти люблять малювати?

А чи замислювалися ви над питанням, чому діти люблять малювати?

читати далі

   Малювання для них – це не просто потреба, а й можливість висловити свої почуття, передати свої емоції на папері, це – засіб спілкування. Тому щотижня у розкладі занять кожної групи передбачені заняття з малювання. Сьогодні запрошуємо їх відвідати.

    Заходимо у середню А групу «Калинка», за планом у них – малювання з натури «Запашне яблуко». Вітаючись за допомогою психогімнастики «Доброго ранку, сонечку ясному, доброго ранку, гостям усім», діти знаходять мішечок, там лежить …. щось кругле.

    

     Вихователь Анна Олександрівна Гавриш пропонує малюкам визначити руками через тканину, що це може бути, підказкою стала загадка. Діставши червонобоке запашне яблуко, дітлахи милуються ним.

    

    «Зображення групи предметів називається натюрмортом», – почули «калинчата», розглядаючи картини К.Зіньковської, на яких зображені квіти, овочі, фрукти та предмети побуту. Діти серед запропонованих картин почали відшукувати натюрморт.

    Дивлячись на яблуко, діти визначили форму, забарвлення. Розглядаючи на картині яблуко помітили, де його колір темніший, де – світліший, а чому так зрозуміли після проведеного досліду, посвітивши на яблуко ліхтариком.

      

    Педагог, як справжній художник, показує, як вірно робити світліші відтінки та як змішувати кольори. Намалювати яблуко тільки на перший погляд здається простою справою, але це не так. Потрібно домогтися, щоб малюнок яблука не був схожий на кружечок з хвостиком, щоб форма була об’ємною за допомогою відтінків основного кольору.

    І ось дітвора під спокійну мелодію приступає до малювання яблука з натури… У кожного малюка яблучко вийшло соковите, яскраве, наливне та неповторне.

   

    Завершилось заняття цікавою вправою «Мій успіх», де вихованці оцінювали себе самостійно, підбираючи відповідний  смайлик: «Добре», «Чудово», «Супер», «Ой».

    У групі «Перлинка»  із  випускниками проходить заняття із сюжетного малювання на тему: «Зимові забави».  Дошкільнята за допомогою ілюстрацій на зимову тематику пригадали, як весело проводять час узимку: грають у сніжки, катаються на санчатах, лижах та ковзанах. А ще допомогли веселому Сніговичку підібрати фарби для зими (теплі чи холодні) та скласти справжні картини із частинок (пазл).

    

     Вихователь Постригань Ю.А. запропонувала малятам відобразити у малюнках свої враження, і діти поринули у безмежний світ кольорових фарб, щоб передати цікаві моменти веселих ігор та забав узимку.    Юлія Анатоліївна допомагала дітворі відтворювати в малюнку людину в русі, розміщуючи її на аркуші та створюючи зимову композицію.

    Після веселої руханки разом влаштували презентацію: кожен озвучив назву своєї роботи та розповів, що вдалося найкраще, де відбувається подія та кого б хотіли навчити малювати.

    

    Далі зайдемо у групу «Чомусики». Вихованці разом з вихователем Ольгою Олегівною Кошовою розглядають виставку пейзажів «Зима – чарівниця». Кожен вибрав одну з картин та розповідає про неї: «Про що художник хотів розповісти? Що тут найголовніше? Що художник зобразив далеко, а що ближче? Як він показав це?» 

    Діти виявили бажання «написати» свої пейзажі та створити у групі виставку. Перед малюванням вихователь запропонувала дітям «намалювати» картину в своїй уяві, слухаючи вірш В.Бичко «Зима».

    

    Після пальчикової гімнастики дітлахи розпочали творити, а допомагала їм музика П.Чайковського «Пори року. Зима».

    

    На завершення діти влаштували виставку пейзажів та розповіли, чи вдалося їм намалювати все, що планували, який пейзаж найбільше підходить для ілюстрації вірша.

    Дивитися на світ і бачити в ньому неповторне і дивовижне сьогодні нашим вихованцям подарувало малювання!