Ви тут: Головна > Новини > Від цікавої гри до навчання – один крок

Від цікавої гри до навчання – один крок

17 квітня 2019року у нашій затишній «Мальві» відбувся семінар-практикум на тему: «Способи використання розвиваючих ігор В.В.Воскобовича в роботі з дітьми різних вікових груп».   

Ігри Воскобовича – це своєрідні головоломки,  які сприяють розвитку конструктивних здібностей дітей, а також  розвивають дрібну моторику рук, просторове та логічне мислення, увагу, пам’ять, уяву, стимулюють прояв творчих здібностей дітей та створюють умови для їх особистого розвитку.

читати далі

Вихователь групи «Перлинка» Юлія Анатоліївна Постригань розпочала свій виступ з презентації, в якій поділилася  досвідом   використання ігрор  В.В.Воскобовича. Гра «Геоконт»  занурює дітей у світ геометрії, де діти освоюють основні поняття: «промінь», «відрізок», «пряма» та використовується при знайомстві дітей з «відрізком» або «орієнтуванням на аркуші паперу». Ігри «Чудо-хрестики» та «Чудо-соти» допомагають краще засвоїти прийоми складання предметів із частин та самостійно створювати схеми предметів та називати їх. Гра «Двоколірний квадрат» дає можливість дітям закріпити прийоми конструювання – складання плоских та об’ємних фігур, спонукає їх самостійно створювати схеми об’єктів та називати їх. 

         

Вихователь групи «Грайлики» Вероніка Ігорівна Гончаренко познайомила колег з унікальним навчально-ігровим посібником  «Коврограф Ларчик»,  який використовує в своїй роботі з дітками.  Педагоги групи виготовили  яскравий наочний матеріал  «Забавні цифри», «Різнокольорові круги» та «Різнокольорові квадрати – еталону кольору», «Будиночки для гномів»,  завдяки яким вони ознайомлюють дітей з такими поняттями  як вертикаль, горизонталь, діагональ і навчають орієнтуватися на площині, закріплюють поняття про колір, форму та величину предметів.

Вихователь  групи «Посмішка» Ольга Юріївна Хворостяна продемонструвала  присутнім, як використовує ігри на розвиток математичних здібностей за допомогою гри «Рахунковозик» – це захоплююча та розвиваюча гра, яка складається з декількох етапів навчання дошкільнят старшого віку, навчає малят складу чисел з двох менших, спонукає  самостійно складати математичні задачі, що сприяє розвитку виконання логічних операцій.  Не менш нова  та оригінальна гра  «Кораблик Бризь-Бризь» , разом з чарівним корабликом,  діти виступають у ролі «маленьких матросів» вивчають кольори веселки, граючись  навчаються порівнювати, аналізувати та співвідносити кількість предметів з числовим значенням. Все це супроводжується  ігровими ситуаціями, власноруч складеними казочками  чи  за зразком дорослого.

Вихователь групи «Калинка» Анна Володимирівна Безпалько представила гру  «Пелюстки»,  яку впроваджує в своїй роботі з дітьми. Така гра спонукає дітей з легкістю засвоїти основні кольори та їх відтінки, а також  формує просторові поняття, заохочує  дітей вживати в своєму мовленні прийменники (за, під, над, між), сприяє розвитку навичок  лічби.

Справжню «родзинку» до цікавого семінару додала вихователь групи «Чомусики»  Світлана Вікторівна Левчук, яка поділилася досвідом, як використовує  в роботі з дітками  гру «Квадрат Воскобовича». Розпочала свій виступ  з  вправи «Квадрат очікувань». Вона  презентувала свій досвід роботи: діти перетворювали звичайний квадрат  у  звірят,  птахів, транспорт тощо, залучивши і педагогів до перетворення «Чарівного квадрату».  За допомогою ігрової вправи «Квадрат вражень»  педагоги висловили свою думку про  тренінг,  який покращив  загальний настрій.

 

На завершення семінару всі педагоги продемонстрували  дидактичні матеріали, виготовлені власноруч. Учасники семінару поповнили та збагатили свій «рюкзачок знань»  про використання ігор Воскобовича. 

Доброзичлива і дружня атмосфера, яка панувала на семінарі між педагогами закладу, допомагала ширше та змістовніше поділитися своїм досвідом використання ігор Воскобовича в педагогічному процесі з дітьми.