Ви тут: Головна > Новини > Таємниці фіолетового лісу

Таємниці фіолетового лісу

18 грудня 2019 вихователь ІІ молодшої групи «Посмішка» Алла Віталіївна Колеснік ділилася з колегами  досвідом роботи за інноваційною технологією інтенсивного розвитку інтелектуальних здібностей  В’ячеслава Воскобовича.  

Читати далі

Вихователь продемонструвала особливості організації та варіативність ігрової діяльності з дітьми в інтелектуально – ігровому центрі «Фіолетовий ліс».

Алла Віталіївна запросила малюків у захоплюючу подорож до лісу. Багатофункціональність та варіативність деталей дала змогу відобразити зміни, які відбулися в природі взимку: облетіло листя, летить сніг – прийшла зима. В лісі малят зустрів Зайчик, який теж вже приготувався до зими і змінив свою шубку на білу.

В ході гри «Скажи, де зайчик» малюки вправлялися у вживанні прийменників, поки гість стрибав «на» пеньок, «під» дерево, «по» доріжці, «між»   ялинками.

На одній з галявин діти побачили будиночки сімох гномів. Чохле, Охле, Желе, Зеле, Беле, Селе  і  Фі  заблукали, а кмітливі вихованці, які вже знають їх імена та відповідність по кольору, повернули гномів додому.

Зайчик також попросив допомоги у діток   зібрати «ялинкові прикраси». Діти закріпили знання назв основних кольорів, розміщуючи  їх у «мішечки»  в ігровому полі  «Коврографа  Ларчика».

Маніпулюючи втулками під час гри «Ліхтарики», вихованці  продемонстрували знання назв геометричних фігур: трикутник,  круг, квадрат.

Фізхвилинка «Зайчики»  допомогла  дітям  налаштуватися  на  подальшу  «подорож». 

У грі «Прикрасимо ялинки» діти обирали геометричну фігуру за двома ознаками – кольором та формою. Вони успішно впоралися і три ялинки в лісі «одягнулися»  в  прикраси.

Не залишились без свята і друзі Зайчика. Вправляючись розміщувати предмети від більшого до меншого, кожен вихованець склав ялинку та прикрасив її. 

Приємним сюрпризом для діток став подарунок від Зайчика –   прикраси для  ялинки.

Висвітлений досвід показав, що робота за технологією  В.Воскобовича  сприяє  розвитку логічного мислення, уваги, вмінню орієнтуватися на площині та в просторі, сенсорних, пізнавальних та конструктивних здібностей дітей. 

Педагоги групи  “Посмішка” та  колектив  закладу вдячні батькам за створення матеріальної бази для реалізації та впровадження даної технології.