На гостини до бабусі Орисі
Незабутню подорож організувала вихователь Юлія Анатоліївна Постригань для старших дітей групи «Перлинка».
Дошкільнята «на бабусиному подвір’ї» помітили листа, у якому чекали їх цікаві завдання.
Читати далі
Діти, розглянувши мешканців будиночка, розповіли про домашніх тварин та птахів, хто де розмістився (пес знаходиться посередині, корова в правому верхньому куточку тощо) та одразу спробували їх погодувати, вживаючи іменники у давальному відмінку (курці дамо просо, кішці – молоко, тощо).
Граючись у гру «Назви скільки та побудуй піраміду» діти узгоджували числівник з іменником (одна корова, дві корови, п’ять корів тощо). У грі «Знайди друзів» вміло узгоджували назви тварин в однині та множині (козеня – козенята, лоша – лошата тощо).
Рухлива гра з інтелектуальним навантаженням «Кого ми бачили в зоопарку, в лісі, у селі» зняла у дітей емоційну напругу. В ній діти узгоджувати іменники у множині («ми були у зоопарку і бачили багато верблюдів», «ми були в бабусі в селі і бачили багато корів»).
Цікавим було завдання на смужках , діти визначали зайву тварину чи птаха і складали речення зі словами «тому що, бо» («У мене зайвий кролик , тому що це домашня тварина», «У мене зайвий півень, бо це свійський птах»).
У бабусі на подвір’ї відбувалися дива, всі тваринки розділились на частинки, тому така гра як «Склади із частин» додала малятам бадьорості та гарного настрою. Діти складали частинки картинок та називали неіснуючих тварин за допомогою методу аглютинації (свиногус, їжакокіт, котопес, коровокіз тощо).
За пропозицією Юлії Анатоліївни малята посортувати насіння для курчат: ложечкою діти набирали крупи (квасолю та просо) і просівали через ситечко у відерце, а квасолю відбирали у тарілочку. «Перлинки» отримали задоволення від процесу роботи.
А бабуся Орися, дбаючи про діточок, приготувала їм смачне пригощення у грі «Який сік?». Граючись, діти узгоджували прикметник з іменником, називаючи який сік (апельсиновий, лимонний, яблучний, полуничний тощо).
Дітям дуже сподобалося розважатися на бабусиному подвір’ї але прийшов час повертатися у дитсадочок. Вихованці поділилися своїми враженнями з вихователем, що нового дізналися, яке завдання було легко виконувати, а яке важко.