Хто із спортом дружить, завжди буде дужий
Літо – це найкраща пора для зміцнення та оздоровлення організму. У нашому дошкільному навчальному закладі «Мальва» створені гарні умови для фізичного розвитку та рухової активності дітей.
Читати далі
Велике значення має рухова активність дошкільнят у ранковий час. Для її забезпечення інструктор з фізкультури Юлія Йосипівна Колійчук проводить ранкову гімнастику під музичний супровід у кожній віковій групі. Педагог планує цікаві комплекси загально розвиваючих вправ сюжетного характеру з атрибутами і без них.
Діти І та ІІ молодших груп полюбляють ранкову гімнастику «Квочка і курчата», «Зайчики», «Півники». Малюки не тільки старанно виконують вправи разом, а й звуконаслідують їх: ух-ух, ко-ко-ко, пі-пі-пі.
З дітьми середньої та старшої груп відпрацьовуються вміння узгоджувати рухи під рахунок та з рухами інших дітей, виконувати вправи злагоджено та чітко. Особливо їм подобаються вправи з атрибутами – гирями, обручами, гантелями, м’ячами. Виконуючи загально розвиваючі вправи, малята отримують заряд позитивного настрою на весь день.
Заняття фізичного виховання з дітьми раннього та дошкільного віку досить різноманітні і в час адаптивного періоду карантину проводяться з дотриманням дистанції. На занятті максимально використовується обладнання спортивного майданчика а також додаткове: лави, палиці, обручі. Найменші малята ходять по лаві, стрибають через палиці, підлізають під дуги, а старші відбивають м’яч обома руками, підкидають його вгору, підлізають під дугу грудьми вперед, ходять по лаві, переступаючи через цеглинки, стрибають з обруча в обруч.
Все обладнання, що використовується, після заняття обробляється дезінфікуючими засобами, промивається під проточною водою та висушується на свіжому повітрі.
Дошкільнята дуже полюбляють гратися. В адаптивний період карантину передбачені безконтактні рухливі ігри. У молодших групах такі ігри, як «Що сховане», «Мій дзвінкий веселий м’яч», «Впізнай хто кричить», «Рівненькою доріжкою»; а зі старшими «Через струмочок», «Я веселий чарівник», «Жабки», «Хто краще стрибне» , «Пташки та зозуля» тощо.
Юлія Йосипівна у хід заняття обов’язково включає оздоровчі вправи на дихання, попередження плоскостопості, формування постави, самомасажу тощо.
Щоденно інструктор з фізкультури проводить індивідуальну роботу, на якій вдосконалює з дітьми різноманітні рухи: кидання та ловіння м’яча, стрибки на двох, на одній нозі, з просуванням вперед, підлізання під дугу, пролізання в обруч правим та лівим боком, різні види ходьби бігу.
Щосереди, в другій половині дня, інструктор з фізкультури проводить спортивні розваги. Так, у І та ІІ молодших групах були проведені розваги «Пригоди Мурашки», «В гості до Ведмедика»; в середній та старшій «Ми спритні та сміливі», «Веселі старти».
Всі види діяльності фізичного виховання сприяють гармонійному розвитку дитини, зміцненню їх здоров’я та покращенню емоційного стану дитини.