Ви тут: Головна > Новини > Чарівний світ музики

Чарівний світ музики

Кожного літнього ранку дитячий садок зустрічає дітей веселою музикою, це забезпечує дітям гарний настрій.

 

Читати   далі

На групових ігрових майданчиках два рази в тиждень у кожній віковій групі проводяться цікаві та пізнавальні  музичні заняття, на яких діти  виконують вправи на розвиток музичного, ритмічного та мелодичного слуху, співають пісні, слухають музику, грають на музичних інструментах, а також танцюють.

У І молодшій групі «Калинка» малюки із задоволенням грають  в музичну гру «Колобок»,  імітуючи рухи тварин:  зайчика, вовчика, ведмедика та лисички. У рухливій грі «Сонечко та дощик» навчаються реагувати на зміну музики (веселу та сумну). Співаючи мелодійні пісеньки, такі як «Щебетала пташечка» та «Зайченятко», малеча із задоволенням імітує рухи героїв пісеньки. Слухаючи музику «Ведмідь», «Тихо вже навколо», дітвора емоційно реагує на неї та відтворює її в рухах.

У ІІ молодшій групі «Посмішка» діти полюбляють  гру «Веселі молотки», де розвивають відчуття ритму,  відстукуючи ритмічний малюнок кулачками. У грі «Салат»  діти з радістю відплескують нескладний ритмічний малюнок овочів та фруктів.  В іграх «Впізнай пісню», «Який мультик» у дітей розвивається музичний слух.

 «Посмішата» із задоволенням співають пісеньки «Сонечко»,  «Ведмежатко» та люблять слухати твори народної музики «Вийди, вийди, сонечко», «Ой ходить сон коло вікон».

У середній групі «Веселка» для розвитку відчуття ритму вихованці грають в музично-дидактичну гру «Крокодил», в якій із задоволенням відстукують ритмічний малюнок олівчиками чи долоньками. У грі «Проплескай ім’я»  – діти  відтворюють свої імена,  розуміючи ритмічний малюнок свого імені.

Для розвитку музичного слуху «веселчата» вчаться слухати музику різних жанрів та  розрізняти її (пісня, танець, марш).  У грі «Вгадай музичний інструмент» дошкільнята із задоволенням поєднують побачений інструмент із його звучанням.  Особливо малеча полюбляє співати українські народні пісні, такі як «Я готую борщик», «Грицю, Грицю до роботи» та  таночок «Черевички». 

У старшій групі  можливості музичної діяльності розширюються. Дошкільнята грають на дитячих музичних інструментах – бубонах, трикунтиках, маракасах, тарілках, дзвіночках. самі придумують рухи таночка до запропонованої мелодії, співають пісні «Журавель», «Диво дивне –  що й казати!». 

Для розвитку мелодичного слуху грають в музично-дидактичні ігри «Летить літак», «Сходинка». «Чомусики» залюбки слухають класичну музику та діляться своїми враженнями від неї.   

Безпосередньо займаючись з дітьми на музичних заняттях  можна помітити дітей у яких є здібності до співу, танцю тощо. Також є вихованці, які мають труднощі у відтворені ритмічного малюнку, або невпевнено себе почувають  у групових видах діяльності. З такими дітками проводиться індивідуальна робота.

Для проведення цікавого та змістовного заняття музичний керівник Оксана Володимирівна Захаревич використовуює технічні засоби навчання, дитячі музичні інструменти, ілюстрації та різний демонстраційний матеріал.

Можна з впевненістю сказати, що музичні заняття – найулюбленіший вид  діяльності малюків.