Ви тут: Головна > Новини > Логопедичні заняття в адаптивний період карантину

Логопедичні заняття в адаптивний період карантину

 З початком роботи дошкільного закладу в адаптивний період  карантину  у групах  «Перлинка» і «Чомусики» продовжились логопедичні заняття. Співпраця вчителя-логопеда Наталії Сергіївни Тіторчук з сім’ями вихованців відбувалася в період  дистанційного навчання, але ніщо не замінить безпосереднього спілкування фахівця з дитиною.

Читати далі

З 01 червня заняття проводяться щодня індивідуально з кожною дитиною, з дотриманням встановлених норм.  Саме індивідуальні логопедичні заняття – ефективний вид організованої діяльності з дітьми, який забезпечує високий рівень результативності у виправленні мовленнєвих порушень.

Вчитель-логопед підбирає такі форми роботи з дітьми, щоб вони не тільки навчалися, а й весело та цікаво проводили час. Дітям подобається  крокувати пальчиками по лабіринту, знаходити тіні малюнка, обводити силуетні зображення, складати ціле з частин тощо. Самі не помічаючи цього, граючись, діти автоматизують та диференціюють звуки, вправляються  у вживання граматичних категорій мовлення, вдосконалюють складову структуру слова та зв’язне мовлення.

У літній період діти звичайно хочуть  більше рухатись. Забезпечуючи це природнє бажання, Наталія Сергіївна використовує  рухливі ігри з інтелектуальним навантаженням. Дитина стрибає в намальоване крейдою   коло  з  цифрами  та вправляється в узгодженні іменника з числівником , визначає заданий звук у слові і біжить до певної літери, шукає на майданчику предмети, що починаються на певний звук.

На індивідуальних заняттях  педагог не лише закріплює раніше набуті знання, а й формує нові навички,  продовжуючи  таким чином індивідуальний перспективний план корекційної роботи з дітьми.

На заняттях вчитель-логопед використовує друкований одноразовий або багаторазовий ламінований матеріал. Ламіновані посібники обробляються антисептичними засобами після кожного використання дитиною, а одноразові – утилізуються. Фахівець працює в масці та дотримується безпечної рекомендованої дистанції в роботі з дитиною.

Можна з в певністю сказати, що індивідуальна корекційна робота з дітьми під час літнього оздоровчого періоду в нинішніх непростих умовах – ефективна та необхідна. Адже тривалі перерви у навчанні діток з порушеннями мовлення негативно впливають на результат  та уповільнюють темп корекційної роботи.