Логопедичні заняття в адаптивний період карантину
З початком роботи дошкільного закладу в адаптивний період карантину у групах «Перлинка» і «Чомусики» продовжились логопедичні заняття. Співпраця вчителя-логопеда Наталії Сергіївни Тіторчук з сім’ями вихованців відбувалася в період дистанційного навчання, але ніщо не замінить безпосереднього спілкування фахівця з дитиною.
Читати далі
З 01 червня заняття проводяться щодня індивідуально з кожною дитиною, з дотриманням встановлених норм. Саме індивідуальні логопедичні заняття – ефективний вид організованої діяльності з дітьми, який забезпечує високий рівень результативності у виправленні мовленнєвих порушень.
Вчитель-логопед підбирає такі форми роботи з дітьми, щоб вони не тільки навчалися, а й весело та цікаво проводили час. Дітям подобається крокувати пальчиками по лабіринту, знаходити тіні малюнка, обводити силуетні зображення, складати ціле з частин тощо. Самі не помічаючи цього, граючись, діти автоматизують та диференціюють звуки, вправляються у вживання граматичних категорій мовлення, вдосконалюють складову структуру слова та зв’язне мовлення.
У літній період діти звичайно хочуть більше рухатись. Забезпечуючи це природнє бажання, Наталія Сергіївна використовує рухливі ігри з інтелектуальним навантаженням. Дитина стрибає в намальоване крейдою коло з цифрами та вправляється в узгодженні іменника з числівником , визначає заданий звук у слові і біжить до певної літери, шукає на майданчику предмети, що починаються на певний звук.
На індивідуальних заняттях педагог не лише закріплює раніше набуті знання, а й формує нові навички, продовжуючи таким чином індивідуальний перспективний план корекційної роботи з дітьми.
На заняттях вчитель-логопед використовує друкований одноразовий або багаторазовий ламінований матеріал. Ламіновані посібники обробляються антисептичними засобами після кожного використання дитиною, а одноразові – утилізуються. Фахівець працює в масці та дотримується безпечної рекомендованої дистанції в роботі з дитиною.
Можна з в певністю сказати, що індивідуальна корекційна робота з дітьми під час літнього оздоровчого періоду в нинішніх непростих умовах – ефективна та необхідна. Адже тривалі перерви у навчанні діток з порушеннями мовлення негативно впливають на результат та уповільнюють темп корекційної роботи.