Доріжки “Мальви” розвивають малюків
Дитсадочок – друга домівка для дітей. І головне завдання – створення для них таких умов, щоб дошкільнятам було затишно, цікаво, весело, щоб у їхній пам’яті залишилися яскраві незабутні враження про перебування у ньому.
Читати далі
Ідея відновити доріжки до прогулянкових майданчиків та розмалювати навколо будівлі установи нові, у вигляді розвиваючих ігор, прийшла педагогам невипадково, враховуючи особливий карантинний період.
Ігри на асфальті багатофункціональні й варіативні. В процесі їх проведення варіюються засоби організації дітей. Ігри на таких доріжках допомагають цікаво й ефективно провести ранкову гімнастику, фізкультурні заняття й розваги, прогулянку; організувати самостійну діяльність дітей та індивідуальну роботу.
Використовуючи один малюнок, можна організувати декілька ігор для дітей різного віку і різної фізичної підготовленості.
Педагоги «Мальви» разом з батьками вихованців прикрасили асфальтовані доріжки відповідно віку дітей та їх уподобань геометричними фігурами; предметами, явищами природи, тваринами, рослинами з цифрами, літерами, стрілочками напрямку руху тощо; облаштували класики, твістер, лабіринти, ігрове поле настільної гри, де роль «фішок» виконують самі діти; розмітку пішохідної доріжки та проїзної частини з зеброю та дорожніми знаками.
В іграх на асфальті діти не тільки граються, але й розвиваються. В процесі їх проведення вдосконалюються різні види рухів, активізується розвиток сенсорно-пізнавальної, мовленнєвої, емоційної сфери дошкільників.
Наприклад, у грі «Кольоровий лабіринт» діти проходять лабіринт, обравши колір слідів і знаходять певне зображення або геометричну фігуру. Можна передбачити ускладнення: прострибати або пройти приставним кроком на швидкість.
У грі «Математичне коло» діти знаходять геометричну фігуру за описом вихователя чи дитини, за цифрою у ній, виконують кількість рухів відповідно цифрі тощо.
У іграх «Кольорова гусеничка», «Жучок-сонечко», дошкільнята вправляються в стрибках на одній та обох ногах, закріплюють цифри, кольори, геометричні фігури; у них розвивається швидкість, спритність, уміння орієнтуватись у просторі.
Гра «Годинник» допомагає формувати уявлення про добу, навчає визначати час за годинником.
Ігровий простір з дорожньою розміткою допомагає педагогам організувати такі ігри, як «Автошкола», «Пішоходи і водії», «Автозаправка» тощо.
Ну й звичайно різноманітні класики, путинки, «хрестики-нолики», як же без них!
Колектив «Мальви» висловлює щиру подяку батькам за активну участь у створенні яскравого ігрового розвиваючого простору для дітей і сподіваємося на подальшу плідну співпрацю!!!