Ви тут: Головна > Новини > Доріжки “Мальви” розвивають малюків

Доріжки “Мальви” розвивають малюків

Дитсадочок –  друга домівка для дітей. І головне завдання – створення для них таких умов, щоб дошкільнятам  було затишно, цікаво, весело, щоб у їхній  пам’яті залишилися яскраві незабутні враження про перебування у ньому.

Читати далі

Ідея  відновити доріжки до прогулянкових майданчиків та розмалювати навколо будівлі установи нові, у вигляді розвиваючих ігор, прийшла педагогам невипадково, враховуючи особливий карантинний період.

 

Ігри на асфальті багатофункціональні й варіативні. В процесі їх проведення варіюються засоби організації дітей. Ігри на таких доріжках допомагають цікаво й ефективно провести ранкову гімнастику, фізкультурні заняття й розваги,  прогулянку; організувати самостійну діяльність дітей та індивідуальну роботу.

     

Використовуючи один малюнок, можна організувати декілька ігор для дітей різного віку і різної фізичної підготовленості.

     

 

Педагоги  «Мальви» разом з батьками вихованців прикрасили асфальтовані доріжки   відповідно віку дітей та їх уподобань геометричними фігурами;  предметами, явищами  природи, тваринами, рослинами  з цифрами, літерами,  стрілочками напрямку руху тощо; облаштували  класики, твістер, лабіринти, ігрове поле настільної гри, де роль «фішок» виконують самі діти;  розмітку  пішохідної доріжки та проїзної частини  з зеброю та дорожніми знаками.

     

В іграх на асфальті діти не тільки граються, але й розвиваються. В процесі їх проведення вдосконалюються різні види рухів, активізується розвиток сенсорно-пізнавальної, мовленнєвої, емоційної сфери дошкільників.

     

Наприклад, у грі «Кольоровий лабіринт»  діти проходять лабіринт, обравши колір слідів і знаходять певне зображення або геометричну фігуру. Можна передбачити ускладнення: прострибати або пройти приставним кроком на швидкість.

У грі «Математичне коло»  діти знаходять геометричну фігуру за описом вихователя чи дитини, за цифрою у ній, виконують кількість  рухів відповідно цифрі тощо.

У іграх  «Кольорова гусеничка», «Жучок-сонечко», дошкільнята  вправляються в стрибках на одній та обох ногах, закріплюють цифри, кольори, геометричні фігури; у них розвивається швидкість, спритність, уміння орієнтуватись у просторі.

     

Гра «Годинник» допомагає формувати уявлення про добу, навчає визначати час за годинником.

Ігровий простір з дорожньою розміткою допомагає педагогам організувати такі ігри, як «Автошкола», «Пішоходи і водії», «Автозаправка» тощо.

     

     

Ну й звичайно різноманітні класики, путинки, «хрестики-нолики», як же  без них!

     

Колектив «Мальви» висловлює щиру подяку батькам за активну участь у створенні яскравого ігрового розвиваючого простору для дітей і сподіваємося на подальшу плідну співпрацю!!!