На “Століку” цікаві ігри граємо, цифри вивчаємо
У ІІ молодшій групі «Калинка» на заняттях з формування елементарних математичних уявлень вихователі Анна Олександрівна Гавриш та Анна Володимирівна Мазур використовують елементи методики Миколи Зайцева «Столік».
Читати далі
«Не вчитися, а грати!», – так коротко можна охарактеризувати цю інноваційну методику. Педагоги працюють з дітьми, використовуючи спеціальні таблиці та цікаві ігри. Малятам подобається таке навчання, адже воно проходить динамічно, у формі гри.
Щоб зацікавити дітей, вихователі пропонують ігри з таблицею «Схованки», «Тепло-холодно, гаряче», «Цифра заблукала», а також такі завдання, як: «Покажи, скільки тобі років (твоєму братику)», «Покажи номер будинку, в якому ти живеш», і т.д.
Дітям до вподоби весела, рухлива гра «Пострибушки», де вони підстрибують, почувши свій вік (своє число) у складі інших чисел. Наприклад дитині 4 років – підстрибує, почувши числа 14, 24.
Також для ознайомлення дітей з числовою стрічкою Миколи малята виконують такі вправи: «Порахуй» (діти переводять стрілочку у вигляді віконечка з клітинки в клітинку і голосно називають числа, від початку до кінця стрічки, якщо «стрілочка – мишка» рахуємо швидко, називаючи цифри, «стрілочка-равлик» рахуємо повільно.
Дуже подобається вихованцям розташовувати шишечки, грибочки, зайченята від 1 до 9 за допомогою числової смужки.
У грі «Відшукай Буратіно відповідний ключик» дітвора знаходить ключик із заданою цифрою.
Ціла поляна квіточок виростає, коли «калинчата» грають у гру «Виклади квіточки», де викладають предмети відповідно цифрі.
Ще вихованці ІІ молодшої групи люблять рахувати грибочки, листочки та інші предмети і вказувати відповідну цифру.
Ми впевнені, що використання ігор за методикою М.Зайцева «Столік» сприятиме інтелектуально-пізнавальному розвитку наших «калинчат», допомагатиме розвивати творчість, а ми радітимемо кожному їхньому успіху!