Ви тут: Головна > Новини > Коли собака друг, а коли – ворог

Коли собака друг, а коли – ворог

Хоча  на дворі  морозяний день, але у групі «Перлинка» завжди тепло, привітно та затишно для наших вихованців.

Читати далі 

Діти разом з вихователем Юлією Анатоліївною Постригань потрапили  у казковий  літній  ліс і одразу помітили хустинку.  Малята  довго міркували, хто ж міг її загубити? Вихователь пригадала, що господар лісу, Лісовичок, має відеокамери спостереження  і запропонувала  своїм вихованцям переглянути фрагмент  мультфільму «Маша і ведмідь».  

Юлія Анатоліївна звернула увагу дітей, що дівчинка Маша  сама гуляє лісом і пояснила дітям, яка небезпека може їх очікувати. Обговоривши з вихователем  безліч варіантів правил безпеки, педагог розповіла як потрібно діяти у разі виникнення небезпеки. Малята  вирішили  відшукати Машу, але помітили  великі сліди, які привели їх до справжнього тунелю. Пройшовши його,  діти нікого не знайшли.

Вихователь  висловила свої припущення: «Було б добре, якби можна було знайти дівчинку за запахом хустинки». Діти одразу здогадалися, що допоможе їм собака, адже нюх у неї сильніший, ніж у людини. Далі малятам запропонували розглянути фото різних видів собак (собака-поводир, собака-водолаз, собака-охоронець, собаки-перевізники), пояснивши, що  найкраще вміють брати слід собаки-рятувальники, яких  виховують та тренують в кінологічних центрах.

Під час заняття вихованці переглянули відео презентацію, де  познайомились із інспектором кінологічної служби  Максимом Борисовичем Лисенко, який раніше був вихованцем нашого дошкільного закладу.

 Трішки поміркувавши, дошкільнята вирішили відправити кінологам знайдену хустинку, щоб допомогли знайти її власницю.

Діти отримали емоційне розвантаження, виконавши фізхвилинку «Ми лісочком ішли». Розглянувши ілюстрації, дошкільники дійшли висновку, що собака людині може бути не тільки друг, але й  ворог. Юлія Анатоліївна розповіла малятам правила  безпечного спілкування з тваринами.

Маленькі «перлинки» закріпили правила поводження з тваринами, прочитавши їх самостійно. У грі «Можна – неможна» діти розглянули ситуації на картинках та позначали їх відповідними смайликами.

 

Справжньою  несподіванкою  було те, що лялька-Маша  завітала до малят у групу і висловила свою вдячність за допомогу. Вона зрозуміла свою помилку і не буде ніколи сама ходити до лісу. Діти з великим задоволенням запросили  ляльку-Машу погратися з ними в ігри.