Ви тут: Головна > Новини > Опановуємо інноваційну технологію В.Воскобовича

Опановуємо інноваційну технологію В.Воскобовича

27 квітня 2021 року на базі дошкільного начального закладу № 27 «Мальва», в системі Zoom, у форматі відео конференції, відбулося  ІІ онлайн  засідання Школи молодих вихователів міста. 

Читати далі

Метою майстер-класу було підвищення професійної компетентності вихователів-початківців та творчих педагогів  через опанування аспектів ефективного використання в освітньому процесі дошкільного закладу ігрової технології інтелектуально-творчого розвитку «Казкові лабіринти гри» В. В. Воскобовича.

Керівник «Школи», вихователь-методист Наталія Петрівна Горбонос,  у ході презентації розкрила тему формування сенсомоторного досвіду дітей дошкільного віку в контексті розвивальних ігор технології «Казкові лабіринти гри», окреслила основні завдання, методи  та шляхи реалізації даного питання.

Вихователь Ірина Олександрівна Кондратюк, керівник  ІІ локації, презентувала досвід організації пізнавально-розвивальної діяльності з  пріоритетом  логіко-математичного розвитку дітей з використанням ігор В.Воскобовича  та графічних тренажерів.

 Про застосування у роботі з дошкільниками ігор, направлених на розвиток сенсомоторики («Геоконт», «Логоформочки»», «Шнур – малюк») педагоги дізналися під час виконання завдань «Графічний конструктор», «Цифровий командир», «Королівське намисто», «Вершки і корінці»  з застосуванням графічних тренажерів «Ігровізор», «Геовізор» та «Логовізор».

У ході тренінгу  учасники  спробували  свої сили та вміння швидко розв’язувати логічні задачі у грі «Тривізерунок»  на Коврографі Ларчику.

Вихователь Алла Віталіївна Колеснік, керівник ІІІ локації, ознайомила педагогів з особливостями  діяльності дошкільників в  дидактичних ігрових осередках предметно-просторового центру «Фіолетовий ліс», розповіла про взаємозв’язок  «казкових областей» з ігровими комплектами і персонажами ігрової технології  та   розвиваючими іграми В.В.Воскобовича  («Лабіринт букв»,   «Геоконт Алфавіт», «Прозорий квадрат», «Шнур-затійник»).

 Нелегким та водночас цікавим було для учасників  практичне вправляння у створенні різних фігур з головоломки «Змійка». Майстерність показу та пояснення ведучої  допомогло учасникам швидше виконати завдання.

Новітність  функцій гаджетів  сприяла виконанню педагогами завдання   до гри «Прозорий квадрат» по QR-коду, створеного Аллою Віталіївною  на сервісі LearningApps.org

 Практичне застосування розвиваючих ігор Воскобовича  («Чарівна вісімка», комплект «Міні-Ларчик», «Прозорий квадрат», «Ігровізор», «Змійка») та виконання дітьми середньої групи  завдань логіко-математичного спрямування  учасники  зустрічі мали змогу переглянути  в відеоролику інтегрованого заняття (ФЕМУ, конструювання) на тему «Чарівний сон Малюка Гео», розміщеному напередодні зустрічі в  Googlе class. 

Онлайн  «Школа»  пройшла в позитивному настрої, за активної участі, зворотнього зв’язку  та  співпраці учасників заходу.

 

Педагоги «Мальви»  надалі  будуть  продовжувати  опановувати аспекти  інноваційної технології  В.Воскобовича та  впроваджувати її в освітній процес дошкільного закладу.

?