Ви тут: Головна > Новини > Як добре вміти читати

Як добре вміти читати

Як добре вміти читати… В цьому дітям старшої групи «Посмішка» допомагає гурток «Читайлик», який проходить за інноваційною методикою Миколи Зайцева.  Девіз методики: “Вчимося, граючись, наглядно і системно!”

Читати далі   

Форма подачі матеріалу – ігрова, матеріал – кубики, таблиці, поскладові картки. Дошкільнята на занятті почувають себе вільно, невимушено.  Робота за даною методикою проходять динамічно: діти дуже швидко змінюють вид діяльності: на зміну «написання» слів по таблиці приходять кубики, через які можна, читаючи, переступати, стрибати; потім читання  по складових картках,  тощо.

Займаючись, діти навчились відчувати різницю у звучанні приголосних, голосних, твердих і м’яких, шиплячих і свистячих звуків, читанню закритих та відкритих складів, складанню простих та складних слів на кубиках та таблиці. Це справжня розумова робота, яка дає поштовх розвитку уваги, пам’яті, просторового орієнтування.

 Дошкільники групи «Посмішка» із задоволенням  вирушають до  супермаркету, де грають у ігри: «Підпиши товар» (складання слів з кубиків) , «Закупки продуктів», «Смаколики»  (написання слів по таблиці) або   подорожують до ферми або зоопарку з  іграми: «Погодуй тваринку», «Хто швидше назве» ( складання розрізних карток зі складами); вигадують «Веселі перетворення», в яких їм допомагають такі ігри як: «Віконечка» (придумування слів на певний склад),  «Закінчи слово» (знаходження останнього складу у слові),  «Ланцюжок слів» (останній склад починає нове слово),  «Покатаємось у ліфті», «Стоп»  (читання складів по таблиці у вертикальній площині), «Утвори нові слова» ( складання слів із пропонованих кубиків), «Секрет» (написання слів по таблиці) «Естафета», «З’єднай слово з картинкою» (читання слів на картках).

 Такі подорожі подобаються малюкам,  адже допомагають формувати у дітей грамотність через використання різноманітних ігор з кубиками, таблицями, складовими картками, розвивати слухову увагу, пам’ять, активну пізнавальну діяльність.

Сформований в дошкільному віці навик читання полегшить входження дитини в шкільну систему, позитивно впливає він і на загальний розвиток особистості дитини.