Візитка

Садочок є в місті, тут кожен сміється
І щастя проміннями щедрими ллється
Тут вміють життю безтурботно радіти
У “Мальві” садочку господарі діти

 

Дошкільний навчальний заклад

(ясла-садок)

комбінованого типу №27 «Мальва»

м.Бердичева 

 

Дошкільний навчальний заклад спрямовує свою роботу на :

– забезпечення фізичного та психічного здоров’я дітей;

– розвиток творчих здібностей та інтересів дитини;

– забезпечення умов для саморозвитку, самовизначення внутрішнього зростання індивідуальності кожної дитини згідно особистісно-зорієнтованої моделі дошкільної освіти.

Реалізація Базового компонента дошкільної освіти у нашому навчальному закладі забезпечується освітніми програми:

– комплексна освітня програма «Дитина в дошкільні роки», Крутій К.Л.;  рекомендовано   Міністерством освіти і науки України (лист № 1/11-16160 від 6 листопада 2015 року);

– освітня програма «Впевнений старт» для дітей старшого дошкільного віку, Гавриш Н.В., Піроженко Т.О.;  рекомендавано Міністерством освіти і науки України (лист МОН України №1/11-7684 від 01.08.2017р.);

– програма розвитку дитини дошкільного віку “Українське дошкілля” (ранній вік) Білан О.В., рекомендовано МОН  України (лист від 23.05.2017р. №1/11-4988);

-програма та методичні рекомендації “Англійська мова” для дітей дошкільного віку Кулікова І.А., Шкваріна Т.М.; (схвалено для використання в дошкільних навчальних закладах комісією з іноземних мов Науково-методичної ради з питань освіти МОН України, (лист ІІТЗО від 28.07.2015р. №14.1/12-Г-952);

– навчально-методичний посібник “Корекційна робота з розвитку мовлення дітей середнього дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення”,  Трофименко Л.І.;  рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (наказ №476 від 29.04.2016р.).

Мова освітнього процесуукраїнська

Дошкільний заклад працює: з 7.30 до 18.00

У садочку функціонує 7 груп: 1- ясельна група: «Сонечко»,  4 – дошкільні групи : «Калинка», «Веселка», «Посмішка», “Грайлики”,  2 – логопедичні групи: «Чомусики» , «Перлинка».

Матеріально- технічне забезпечення установи 

Дошкільний навчальний заклад розташований в типовій двоповерховій будівлі, загальною площею 1618,5 кв.м., в якому передбачено централізоване водопостачання, каналізація та електропостачання.  Будівля оснащена відповідно вимогам. Заклад потребує часткової заміни вікон.

Приміщення обладнано:   музично-спортивною залою (64 м.кв.);  кімнатами для роботи з дітьми вчителів-логопедів,  практичного психолога; груповими  кімнатами (7); кухнею, пральнею та кабінетами.

Площа території дошкільного закладу 6336,4м.кв. Навколо будівлі  та до майданчиків є асфальтоване покриття.  Остання площа покрита переважно газонами.   На  ній  є:  спортивний майданчик,   7 прогулянкових  ділянок  з павільйонами, росте яблуневий сад, кущі смородини,  куточок лісу та багато квітників. 

Територія закладу обладнана сучасним ігровим та спортивним знаряддям.

Матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності закладу дошкільної освіти на достатньому рівні. Фінансово-господарська   діяльність закладу  здійснюється  відповідно  до кошторису  та  благодійної   допомоги  від  організацій   та   батьків вихованців. 

Дошкільний навчальний заклад забезпечений кадрами. Організацію  освітнього  процесу  здійснює 21 педагог,  з них 15 чоловік мають вищу освіту,  3 навчаються в університеті.

В дошкільному навчальному закладі працюють фахові спеціалісти:

  • керівник музичний
  • інструктор з фізкультури
  • практичний психолог
  • вчителі-логопеди
  • керівники гуртків “Англійська залюбки”, “Читайлик”.

 

Педагогічна діяльність вихователів закладу базується на впровадженні в освітньо – виховний процес інноваційних технологій та методик :

  •  розвиваючі ігри з кубиками  Б.Нікітіна,   

 

 

  • навчання лічби, грамоти та розвиток мовлення  за методиками М.Зайцева,

  

 

  • технологія розвитку творчої  особистості Г.Альтшуллера, 

 

 

  • ігрова технологія  інтелектуально-творчого розвитку дітей дошкільного віку В.В.Воскобовича

 

 

  • М.Монтессорі  «Будинок вільної дитини»,   

 

 

  •  педагогічна  система  німецького композитора і педагога Карла Орфа, 

         

 

  •  ​​  ігри і вправи зі смужками Кюїзенера,

 

 

  • ігри з логічними блоками Дьєнеша,

 

 

  • елементи фізичного виховання М.Єфименко.

​​​​ 

В дошкільному навчальному закладі використовуються інноваційні оздоровчі технології: пальчикова гімнастика (вправи, ігри, картинки), дихальна та звукова гімнастика, імунна гімнастика, психогімнастика (вправи, ігри, етюди, пантоміми). З профілактично-оздоровчою метою використовується фітотерапія (чаї); аромотерапія (ароматизація приміщення); вітамінотерапія (вітамінізація страв), арттерапія, піскова терапія, казкотерапія, ігрова терапія, сміхотерапія; музична терапія; кольоротерапія, тощо.

Силами працівників дошкільного закладу та батьків створений міні-музей українського побуту,  який функціонує у групі «Калинка».

Різнобічному розвитку дошкільників сприяє робота гуртків загальносадкових:

  • “Школа м’яча” (спортивна секція)
  • “Гомінкі дзвіночки” (гра на  дитячих музичних інструментах)

 

по групах:

  • “Ниткова країна” (аплікація з ниток),
  • “Пластилінова мозаїка” (ліпка із пластиліну),
  • “Кольрова смужколяндія” (конструювання із смужок паперу),
  • “Чарівні кружечки”  (аплікація з кружечків),
  • “Розумні кубики” (розвиваючі ігри з кубиками Б.Нікітіна),
  • “Читайлик” (навчання  грамоти  М.Зайцева),
  • «Англійська залюбки» (англійська мова)

 

Тісна співпраця дошкільного закладу  з  НВК  “школа-гімназія-ліцей” №10  сприяє успішній адаптації випускників садочка до шкільного життя.

У дошкільному закладі діє театр дорослих для дітей «Чарівна маска», вихователі готують цікаві та повчальні казки – драматизації, залучають малят до світу театрального дійства.

Успіх у роботі нашого колективу залежить від ставлення кожного до своєї праці, ставленні один до одного, отриманні відчуття задоволення від власного внеску у загальний процес і кінцевий результат, а саме: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я кожної дитини