Навчаємось цікаво за технологією М.Зайцева

Не вчитися, а грати! Так коротко можна охарактеризувати інноваційну технологію  навчання грамоти Миколи Зайцева. Принциповим положенням техногогії є одночасний розвиток дітей з навчанням їх читання. Навчання читання поєднується із грою, співом.

читати  далі

[…]

Граючись, наші діти розвиваються!

Весна – чарівна пора року для дітей!  Чудова погода сприяє організації цікавого, активного дозвілля дітей, та позитивно впливає на їх фізичний стан.  Щоб зробити цей час  для «Грайликів» насиченим, вихователь Діана Олександрівна Качуровська  проводить  безліч різноманітних ігор, дослідів, спостережень, організовує працю у природі тощо.

читати далі

[…]

Англійська залюбки

В сучасному суспільстві однією з вимог до освіченої людини  є знання іноземних мов. Вихованці старшої групи «Посмішка» із задоволенням займаються у гурточку «Англійська залюбки», керівником якого є Ольга Олегівна Кошова.

 

читати далі

[…]

У єдності з сім’єю

16 квітня 2019р.   у  II молодшій  групі «Веселка» відбулося  спілкування  за круглим столом  на тему: «У єдності з сім’єю».  Практичний психолог Світлана Володимирівна Гусєва та вихователі Анна Анатоліївна Юрчук,  Наталья  Петрівна Славська створили довірливі стосунки між учасниками заходу.

читати далі

[…]

Пальчиками граємось – розуму навчаємось

Василь Сухомлинський писав «Розум дитини – на кінчиках її пальців». Доведено – чим краще розвинені дрібні рухи пальців, тим гармонійніше розвивається людина.  Саме тому у своїй роботі з дітками І молодшої групи «Сонечко»  Алла Віталіївна Колеснік  приділяє  важливу увагу іграм на розвиток дрібної моторики рук.

читати далі

[…]

Від цікавої гри до навчання – один крок

17 квітня 2019року у нашій затишній «Мальві» відбувся семінар-практикум на тему: «Способи використання розвиваючих ігор В.В.Воскобовича в роботі з дітьми різних вікових груп».   

Ігри Воскобовича – це своєрідні головоломки,  які сприяють розвитку конструктивних здібностей дітей, а також  розвивають дрібну моторику рук, просторове та логічне мислення, увагу, пам’ять, уяву, стимулюють прояв творчих здібностей дітей та створюють умови для їх особистого розвитку.

читати далі

[…]

Навчаємось цікаво

Якщо дітям цікаво на занятті, то  навчання відбувається легко і невимушено, стверджує вчитель-логопед Наталія Сергіївна  Тіторчук.

читати далі

[…]

Спілкування малят з природою

Спілкування з природою – невід’ємна складова особистісного становлення дитини та її гармонійного розвитку. Спостерігаючи об’єкти довкілля і взаємодіючи з ними, малюк пізнає не лише навколишній світ, а й себе самого, налаштовує свою душу на сприйняття краси і  мудрості природи, починає бережно ставитися до всього живого. А коли ж найближче можна доторкнутися до природи, як не під час прогулянки?

читати далі

[…]

У світ мистецтв з раннього дитинства

Світ мистецтва – такий безмежний, різнобарвний, що треба лише доторкнутися  і мистецтво забере  в полон на все життя…

читати  далі 

[…]

Розвиваємо творчі здібності дошкільнят

Провідним видом діяльності для дошкільника є гра. Василь Сухомлинський писав: «В грі перед дітьми розкривається світ, розкриваються творчі здібності особистості. Без гри немає, і не може бути повноцінного розумового розвитку».

читати  далі

[…]

 Page 3 of 6 « 1  2  3  4  5 » ...  Last »