Ви тут: Головна > Новини > Пригоди маленьких мандрівників

Пригоди маленьких мандрівників

До дітей групи  «Перлинка» завітали вихователі дитсадка «Мальва» для перегляду  інтегрованого  заняття з математики, мовленнєвого  спілкування та конструювання з використанням ігрової технології інтелектуально-творчого розвитку дітей дошкільного віку В.В.Воскобовича.

Читати  далі

Вихователь Юлія Анатоліївна Постригань запросила своїх маленьких  «перлинок»  вирушити у цікаву мандрівку,  де на них чекали пригоди. Потрапивши в казкову країну, діти дізналися про незвичну родину, яка там мешкає: мама Трапеція,  тато  Прямокутник та їх синочок  Квадрат.  А дідусь Чотирикутник жив далеко за морем,  тому спілкувався зі своїм онуком Квадратом тільки листівками.

Одного разу  у листівці дідусь   запитав: «Ким хоче стати його онук Квадрат?».  Квадрат В.В.Воскобовича у  руках вихованців перетворювався з однієї фігури в іншу, тому діти дійшли висновку, що квадрат може стати ким захоче: цукеркою, кажаном, мишкою, зірочкою, конвертом.

Вихователь запропонувала малятам написати листа дідусю Чотирикутнику, використавши чарівний планшет «Ігровізор».  Розглянувши його,  діти дізналися про всі орієнтири на ньому:  де живе павич (правий верхній кут), де мешкає лев (лівий верхній кут), де знаходиться поні (правий нижній кут), де заховалася лань (лівий нижній кут).

Пальчикова вправа «Маленькі пальчики умілі» додала малятам  сили, тому  вони з великим задоволенням розпочали написання листа. Кожен вихованець мав можливість написати свій лист, ще й порівняти символи – малюнки  з картинками,  вживаючи образні вирази в своєму мовленні, наприклад, «у павича хвіст, як віяло», «лев могутній, як сонечко», «поні рожева, як квіточка»   тощо.

Написаний лист дідусю Чотирикутнику потрібно було доставити на кораблик «Бризь – Бризь»,  де капітаном був Гусачок, а матросами  жабки.  Щоб додати витривалості дошкільнятам продовжити незвичайну мандрівку,    пройшла фізхвилинка «Ми підем спочатку вліво, ну а потім всі направо…» за методикою Железнових з використанням кастаньєтів.

На кораблі малят чекали цікаві  пригоди. Перед відправкою листа  потрібно було підготувати кораблик до виходу в море:  діти дізналися що таке палуба, рахували кількість щогл  та  розташовували  різнокольорові вітрила за кольором та визначеним числом. Коли все було готово,  дітвора  побажала кораблику  щасливої дороги.

 

Весела та цікава мандрівка підійшла до завершення.   Під час  подорожі діти міркували, уявляли, досліджували, творили  та ділилися своїми враженнями.