Ви тут: Головна > Новини > Як пройшов День зимуючих птахів у “Мальві”

Як пройшов День зимуючих птахів у “Мальві”

У дошкільному закладі пройшов  тематичний День зимуючих птахів, де було передбачено різні види діяльності, у ході яких педагоги виховували інтерес, любов до живої природи.

Читати  далі

У І молодшій групі «Сонечко» малюки познайомились із пташкою вороною ,  у  грі-потішці  «Воронята» виконували рухи та звуконаслідували: “кар!” Найбільше маленьким діточкам сподобалась   рухлива гра “”Горобчики і кіт”,  де вони емоційно імітували рухи пташечок.

 Вихованці ІІ молодшої групи «Посмішка» відгадували описові загадки про горобця, синицю, голуба та сороку, разом з вихователем пограли у пальчикову гру  “Сорока-ворона”. 

У дидактичній грі «Нагодуй пташку»  діточки співвідносили зображення корма для птахів на геометричних фігурах  з  їх контуром,  у грі з інтелектуальним навантаженням  “Підлети до годівнички”   діти  закріпили назви зимуючих птахів.

Малята  середньої групи «Веселка» розглянули ілюстрації перелітних та зимуючих птахів,  пограли у дидактичну гру “Знайди птаха за силуетом”, відгадували загадки  та вивчили вірш за допомогою мнемо-техніки.

А ще наші  “веселчата”  навчалися малювати  синичок. 

Далі діти  порухалися у грі «Пташенята та кіт».

Дошкільнята групи «Чомусики»,  розглянувши  картину «Біля годівнички», закріпили  спосіб живлення птахів, залежність їх життя від погодних умов.    Далі  дітлахи дружно  працювали, створюючи колективну аплікацію «Пташина їдальня».

За допомогою мнемо-таблиці  вихованці вивчили скоромовку “Я ладнаю годівницю”.

Працюючи з  коректурною  таблицею  “Птахи”,  діти  групи «Перлинка» розповідали про особливості зовнішнього вигляду пернатих друзів, спосіб їх проживання.

Після фізхвилинки «Я малюю годівничку для горобчика й синички» дошкільнята приступили до малювання синички.

У старшій  А  групі «Калинка»  вихованці  під час  дослідницької діяльності  виявили, чому пір’я не тоне та не намокає, розглядали його  під  лупою.  

“Калинчата”  досліджавали, які   пір’їнки на дотик.

У дидактичній  грі  класифікували зимуючих та перелітних птахів.

Випускники  старшої Б групи “Грайлики”  під час бесіди дізналися, що синиць називають санітарами лісу, адже одна пара пташечок в період гніздування оберігає від шкідників як мінімум 40 дерев!

 Юні художники малювали фарбами червоногрудих снігурів. 

Раділи дітлахи, коли на  прогулянці  разом з вихователями облаштували  годівнички  для пташок та насипали зерняток.  

До облаштованої “пташиної їдальні”  через деякий час прилетіли  горобчики і синички.

 “Мальвенята” весело провели час на прогулянці,  граючи у рухливі  ігри  “Зозуля та пташки”, “Горобчики та автомобіль”, “Пташенята та кіт” та інші.

У другу половину дня усіх  діток нашого дитсадка  чекала  різноманітна  художня діяльність.

Вихованці “Мальви” висипали птахів із кольорових ниток, ліпили  з муле-патату ,  складали ціле із частин,  аплікували годівнички, виготовляли  їх із картонних коробок та робили інші цікаві справи.

Ось так  педагоги  «Мальви» розвивали  у  дошкільнят пізнавальний інтерес до природи,  виховували дбайливе  ставлення до пернатих друзів.