Ви тут: Головна > Новини > Літо в дитсадку “Мальва” в нових умовах

Літо в дитсадку “Мальва” в нових умовах

Дитсадок «Мальва» уже третій тиждень  літа працює у період адаптивного карантину.

читати  далі

Щоранку сестра медична Інна Миколаївна Бондар зустрічає малечу біля воріт дошкільного закладу, проводить температурний скринінг (надалі- протягом дня,  раз на 4 години) та цікавиться їх самопочуттям.

 

Яким є день у дитячому садочку? Це – гнучкий режим з максимальним перебуванням дітей на свіжому повітрі та активний відпочинок.

Ранкова  гімнастика під веселу музику  створює позитивний настрій діточкам  на весь день.

 Починаючи з найменших, педагоги формують культурно-гігієнічні навички дітей: закріплюють вміння мити руки з милом після прогулянки, перед прийманням  їжі протягом 20-30 секунд, витиратися одноразовим рушником, користуватися одноразовими  серветками; навчають малят закривати ліктем ніс при чханні, не торкатися руками обличчя та очей. 

Адміністрацією закладу  розроблено  графік прогулянок та занять  таким чином, щоб забезпечити дотримання групової ізоляції.

Педагоги закладу забезпечують  максимальну дистанцію між дітьми в групі під час усіх режимних моментів (одягання, роздягання, миття рук, харчування, сну, гімнастики пробудження тощо), виходу з приміщення, руху до прогулянкових майданчиків, під час різних видів діяльності на свіжому повітрі (занять, ігор, розваг , спостережень, праці в природі тощо).

 

Вихователі організовують тільки такі  види діяльності, що обмежують безпосередній  фізичний  контакт між дітьми й дорослими та використання  додаткового інвентарю.

Заняття у більшості випадків проводяться з використанням демонстраційного матеріалу.

Якщо дітьми використовується роздатковий матеріал,  його дезінфікують чи утилізують (папір, картон) після заняття.

Нашим  вихованцям  подобається те, що у кожного з них є індивідуальний контейнер з набором іграшок і предметів, який  вони самостійно виносять на прогулянку. Вихователі проводять обробку іграшок мильно-содовим розчином або дезінфікують після їх використання.

В ігровій діяльності педагоги надають перевагу безконтактним іграм, на кшталт: «Море хвилюється»,  «Хто покликав?»,  «По рівненькій доріжці», «З купинки на купинку», «Заборонений рух»; іграм на асфальті:  «Вихід з лабіринту», «Класики», «Повтори візерунок», «Стрибки по цифрах», «Метелик»; словесним: «Ми з тобою йшли», «Море, повітря, земля», «Ехо», «Мовчанка», «Василечок», «Кухня»  тощо.

Дітвора любить малювати крейдою на асфальті,  створювати візерунки водичкою.

Дякуючи педагогам «Мальви»,  літній день дарує дошкільнятам  масу позитивних емоцій і незабутніх вражень.