Ви тут: Головна > Новини > Хто із спортом дружить, завжди буде дужий

Хто із спортом дружить, завжди буде дужий

Літо – це найкраща  пора для зміцнення та оздоровлення організму.    У нашому дошкільному навчальному закладі  «Мальва»  створені гарні умови для  фізичного розвитку та рухової активності дітей.

Читати  далі

Велике значення має рухова активність дошкільнят у ранковий час. Для її забезпечення інструктор з фізкультури  Юлія Йосипівна Колійчук проводить ранкову гімнастику під музичний супровід у кожній віковій групі.  Педагог  планує цікаві комплекси загально розвиваючих вправ сюжетного характеру з атрибутами і без них.

 Діти  І та ІІ  молодших груп полюбляють ранкову гімнастику «Квочка і курчата», «Зайчики», «Півники».  Малюки  не тільки старанно виконують вправи разом,  а й звуконаслідують їх: ух-ух, ко-ко-ко, пі-пі-пі.

З дітьми середньої та старшої груп відпрацьовуються вміння узгоджувати рухи під рахунок та з рухами інших дітей, виконувати вправи злагоджено та чітко. Особливо їм подобаються вправи з атрибутами – гирями, обручами, гантелями, м’ячами. Виконуючи загально розвиваючі  вправи,  малята отримують заряд позитивного настрою  на весь день.

Заняття  фізичного виховання з дітьми раннього та  дошкільного віку  досить різноманітні і в час адаптивного періоду карантину проводяться з дотриманням дистанції. На занятті максимально використовується обладнання спортивного майданчика а також додаткове: лави, палиці, обручі. Найменші малята ходять по лаві, стрибають через палиці, підлізають під дуги, а старші  відбивають м’яч  обома руками, підкидають його вгору, підлізають під дугу грудьми вперед, ходять по лаві, переступаючи через цеглинки, стрибають з обруча в обруч.

Все обладнання,  що використовується, після заняття обробляється  дезінфікуючими засобами, промивається під проточною водою та висушується на свіжому повітрі.

Дошкільнята  дуже полюбляють гратися. В адаптивний період карантину передбачені безконтактні рухливі ігри. У молодших групах такі ігри, як «Що сховане», «Мій дзвінкий веселий м’яч», «Впізнай хто кричить»,  «Рівненькою доріжкою»; а зі старшими «Через струмочок», «Я веселий чарівник», «Жабки», «Хто краще стрибне» , «Пташки та зозуля» тощо.

Юлія Йосипівна у хід заняття обов’язково включає оздоровчі вправи на дихання, попередження плоскостопості, формування постави, самомасажу  тощо.

Щоденно   інструктор з фізкультури  проводить індивідуальну роботу, на якій  вдосконалює з дітьми різноманітні  рухи: кидання та ловіння м’яча,  стрибки на двох, на одній нозі, з просуванням вперед, підлізання під дугу, пролізання в обруч правим та лівим боком, різні види ходьби  бігу.

Щосереди, в другій половині  дня,  інструктор з фізкультури проводить   спортивні розваги. Так, у І та ІІ молодших групах були проведені розваги «Пригоди Мурашки», «В гості до Ведмедика»; в середній та старшій  «Ми спритні та сміливі»,  «Веселі старти».

Всі  види діяльності фізичного виховання сприяють гармонійному розвитку дитини, зміцненню їх здоров’я та покращенню емоційного стану дитини.