Впроваджуємо інноваційну технологію В.Воскобовича
Онлайн зустріч – це альтернатива сьогодення в період пандемії 2020р., що допомагає, завдяки використанню сучасних гаджетів, не втрачати зв’язок між учасниками освітнього процесу.
Читати далі
16 листопада 2020 року на базі дошкільного навчального закладу № 27 «Мальва», в системі Zoom, у форматі відео конференції, відбулося засідання Школи молодих вихователів. Учасниками цього заходу були вихователі-початківці, досвідчені педагоги та вихователі – методисти дошкільних закладів міста. Мета заходу – обмін досвідом у використанні в роботі з дошкільниками технології В. Воскобовича, яка набуває все більшої популярності.
Розпочався захід з фото екскурсу, який допоміг поринути в моменти проведення засідання ШМВ минулоріч.
Керівник «Школи» Наталія Петрівна Горбонос спрямувала свій виступ-презентацію на поповнення теоретичних знань педагогів про інтелектуально- ігровий центр «Фіолетовий ліс» та ігровий універсальний комплекс «Коврограф Ларчик» В.Воскобовича, історію їх створення, особливості організації, застосування, відзначила вплив ігрової технології на всебічний розвиток дітей дошкільного віку.
Засідання проходило у звичній локаційній формі.
Керівник другої локації, вихователь ДНЗ № 27 Алла Віталіївна Колеснік, провела тренінг, в якому продемонструвала ігрову форму взаємодії дорослого і дітей через реалізацію певного сюжету авторської казки під час роботи в інтелектуально ігровому центрі «Фіолетовий ліс».
Виконання завдань логіко-математичного спрямування з корабликами «Плюх-Плюх», «Буль-Буль», «Бризг-Бризг», «Геоконтом», графічними тренажерами «Геовізором» та «Ігровізором» – дало можливість продемонструвати як застосування методичної казки створює додаткову ігрову мотивацію в іграх В. Воскобовича.
Педагоги з цікавістю перетворювали двоколірний квадрат В.Воскобовича, змінюючи усім знайому казку «Рукавичка» на новий лад.
Керівник третьої локації, вихователь ДНЗ № 27 Ольга Олегівна Кошова, познайомила усіх з ігровим універсальним комплексом «Коврографом Ларчиком» («Малюком» і «Велетнем») як частиною ігрової технології «Казкові лабіринти гри» В.В.Воскобовича та усіма їх складовими.
У ході тренінгу, під час практичного вправляння в іграх «Розв’яжи задання», «Судоку» тощо, педагоги дізналися про особливості використання комплексу в роботі з дітьми різних вікових груп та варіативністю ігрових завдань.
Відео перегляд інтегрованого заняття (ознайомлення з природою, мовленнєве спілкування, ФЕМУ) на тему: «Подорож у казкову країну» допоміг продемонструвати виконання завдань дошкільниками у «Фіолетовому лісі» та вправляння на міні-коврографах В. Вокобовича.
Педагоги , працюючи онлайн, були зацікавлені та активні, відповіді як озвучували так і розміщували в чаті, що допомагало їх взаємодії з організаторами засідання.
Завершення зустрічі – обмін думками. Учасники визначили плюси і мінуси технології В.Воскобовича, висловили враження від онлайн-зустрічі.
Творчий колектив «Мальви», впроваджуючи третій рік технологію В.Воскобовича, ставить нові завдання та працює над їх реалізацією з метою творчого та інтелектуального розвитку дошкільнят.