Візитка

  • Садочок є в місті, тут кожен сміється
    І щастя проміннями щедрими ллється
    Тут вміють життю безтурботно радіти
    У “Мальві” садочку господарі діти

Наталія Мариняк

Заклад дошкільної освіти (ясла-садок)
комбінованого типу №27 «Мальва» Бердичівської міської ради Житомирської області

 

Освітня діяльність закладу дошкільної освіти орієнтована на такі  цінності :

– визнання самоцінності дошкільного дитинства, його потенціалу та особливої ролі в розвитку особистості;

– щасливе проживання  дитиною  дошкільного  дитинства як передумова  її повноцінного розвитку та подальшої самореалізації  у житті;

– повага до дитини, особливостей  її розвитку та індивідуального досвіду;

– зміцнення  фізичного, психічного  та соціального  здоров’я  дитини;

– цінувати життя і благополуччя як вміння плекати, підтримувати та створювати сприятливі умови для себе та інших у безпечному середовищі в природному, предметному та соціальному оточенні;

– розвиток творчих задатків, здібностей, талантів дітей;

– збереження  традицій національного досвіду сімейного та суспільного виховання для збагачення культурного потенціалу  взаємодії  між поколіннями.

 

Мова освітнього процесу – українська

 

Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти

Реалізація Базового компонента дошкільної освіти (затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 12.02.2021р. №33) у нашому навчальному закладі забезпечується наступними освітніми програми:

– комплексна освітня програма для дітей раннього та передшкільного віку «Стежинки  у Всесвіт»;   схвалено для використання Міністерством освіти і науки України (лист № 22.1/12-Г – 801 від 02 жовтня 2020 року);

– програма “Корекційно – розвиткова робота з   дітьми із загальним та фонетико- фонематичним недорозвиненням мовлення молодшого та старшого  дошкільного віку”,  І.В. Кравцова, Л.Л.Стахова;  рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (лист ІМЗО # 22.1/12-Г-577 від 15.07.2019р

У садочку функціонує 6 груп: І молодша група “Грайлики” (діти 3-го року життя ); ІІ молодша  група “Веселка” (діти 4-го року життя);   змішана (середньо-старша)  група “Посмішка» (діти 5-6-го року життя):  логопедична група (ЗНМ)  «Перлинка» (діти 5-6-го року життя).

     Заклад працює   з 4-х годинним перебуванням дітей з 9.00 до 13.00

Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами)

Заклад введений в експлуатацію виробничим об’єднанням «Прогрес» з 01 вересня 1977 року та згідно рішення Бердичівського міськвиконкому від 18 лютого 1993 р. №86 «Про передачу відомчих дитячих садків ВО «Прогрес» ЗДО №27 переданий в комунальну власність.

 

Заклад дошкільної освіти розташований в типовій двоповерховій будівлі, загальною площею 1618,5 кв.м., в якому передбачено централізоване водопостачання, каналізація та електропостачання.  Будівля оснащена відповідно вимогам. Заклад потребує часткової заміни вікон.

Приміщення обладнано:   музично-спортивною залою (64 м.кв.);  кімнатами для роботи з дітьми вчителів-логопедів,  практичного психолога; груповими  кімнатами (7); кухнею, пральнею та кабінетами.

Площа території  закладу – 6336,4м.кв. Навколо будівлі  та до майданчиків є асфальтоване покриття.  Остання площа покрита переважно газонами.   На  ній  є:  спортивний майданчик,   7 прогулянкових  ділянок  з павільйонами, росте яблуневий сад, кущі смородини,  куточок лісу та багато квітників. 

 

Територія закладу обладнана сучасним ігровим та спортивним знаряддям.

Матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності закладу дошкільної освіти на достатньому рівні. Фінансово-господарська   діяльність закладу  здійснюється  відповідно  до кошторису  та  благодійної   допомоги  від  організацій   та   батьків вихованців. 

Заклад дошкільної освіти забезпечений кадрами. Організацію  освітнього  процесу  здійснює  19 педагогогів,  з них 12 чоловік мають вищу освіту,  2 навчаються в університеті.

У закладі дошкільної освіти працюють фахові спеціалісти:

  • керівник музичний
  • інструктор з фізкультури
  • практичний психолог
  • вчителі-логопеди

Педагогічна діяльність вихователів закладу базується на впровадженні в освітньо – виховний процес інноваційних технологій та методик :

  •  елементи розвивальних ігор з кубиками за методикою Б.Нікітіна,   

 

 

  • технологія М.Зайцева  по навчанню грамоти та читання,
  • елементи технології М.Зайцева “Столік”,

  

 

  • елементи технології ТРВЗ (технології розвитку творчої особистості) Г.Альтшуллера, 

 

 

  • елементи ігрової технології  інтелектуально-творчого розвитку дітей дошкільного віку В.В.Воскобовича,

 

  • М.Монтессорі  «Будинок вільної дитини»,   

 

  •  педагогічна  система  німецького композитора і педагога Карла Орфа, 

 

  •  робота з паличками   за методикою  Х. Кюїзенера,

 

  • ігри з логічними блоками Дьєнеша,

 

  • розвиваючі ігри з камінчиками Марблс,

 

  • елементи фізичного виховання М.Єфименко.

У закладі дошкільної освітм використовуються інноваційні оздоровчі технології: пальчикова гімнастика (вправи, ігри, картинки), дихальна та звукова гімнастика, імунна гімнастика, психогімнастика (вправи, ігри, етюди, пантоміми). З профілактично-оздоровчою метою використовується фітотерапія (чаї); аромотерапія (ароматизація приміщення); вітамінотерапія (вітамінізація страв), арттерапія, піскова терапія, казкотерапія, ігрова терапія, сміхотерапія; музична терапія; кольоротерапія, тощо.

Силами працівників  закладу та батьків створений міні-музей українського побуту,  який функціонує у групі «Калинка».

 

Тісна співпраця закладу дошкільної освіти  з ліцеєм №10  “Тріумф” сприяє успішній адаптації випускників садочка до шкільного життя.

У закладі діє театр дорослих для дітей «Чарівна маска», вихователі готують цікаві та повчальні казки – драматизації, залучають малят до світу театрального дійства.

Успіх у роботі нашого колективу залежить від ставлення кожного до своєї праці, ставленні один до одного, отриманні відчуття задоволення від власного внеску у загальний процес і кінцевий результат, а саме: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я кожної дитини

 

У закладі дошкільної освіти відсутні умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Заклад дошкільної освіти не надає додаткових освітніх та інших платних послуг.