Візитка
- Садочок є в місті, тут кожен сміється
І щастя проміннями щедрими ллється
Тут вміють життю безтурботно радіти
У “Мальві” садочку господарі діти
Наталія Мариняк
Заклад дошкільної освіти (ясла-садок)
комбінованого типу №27 «Мальва» Бердичівської міської ради Житомирської області
Освітня діяльність закладу дошкільної освіти орієнтована на такі цінності :
– визнання самоцінності дошкільного дитинства, його потенціалу та особливої ролі в розвитку особистості;
– щасливе проживання дитиною дошкільного дитинства як передумова її повноцінного розвитку та подальшої самореалізації у житті;
– повага до дитини, особливостей її розвитку та індивідуального досвіду;
– зміцнення фізичного, психічного та соціального здоров’я дитини;
– цінувати життя і благополуччя як вміння плекати, підтримувати та створювати сприятливі умови для себе та інших у безпечному середовищі в природному, предметному та соціальному оточенні;
– розвиток творчих задатків, здібностей, талантів дітей;
– збереження традицій національного досвіду сімейного та суспільного виховання для збагачення культурного потенціалу взаємодії між поколіннями.
Мова освітнього процесу – українська
Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти
Реалізація Базового компонента дошкільної освіти (затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 12.02.2021р. №33) у нашому навчальному закладі забезпечується наступними освітніми програми:
– комплексна освітня програма для дітей раннього та передшкільного віку «Стежинки у Всесвіт»; схвалено для використання Міністерством освіти і науки України (лист № 22.1/12-Г – 801 від 02 жовтня 2020 року);
– програма “Корекційно – розвиткова робота з дітьми із загальним та фонетико- фонематичним недорозвиненням мовлення молодшого та старшого дошкільного віку”, І.В. Кравцова, Л.Л.Стахова; рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (лист ІМЗО # 22.1/12-Г-577 від 15.07.2019р
У садочку функціонує 6 груп: І молодша група “Грайлики” (діти 3-го року життя ); ІІ молодша група “Веселка” (діти 4-го року життя); змішана (середньо-старша) група “Посмішка» (діти 5-6-го року життя): логопедична група (ЗНМ) «Перлинка» (діти 5-6-го року життя).
Заклад працює з 4-х годинним перебуванням дітей з 9.00 до 13.00
Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами)
Заклад введений в експлуатацію виробничим об’єднанням «Прогрес» з 01 вересня 1977 року та згідно рішення Бердичівського міськвиконкому від 18 лютого 1993 р. №86 «Про передачу відомчих дитячих садків ВО «Прогрес» ЗДО №27 переданий в комунальну власність.
Заклад дошкільної освіти розташований в типовій двоповерховій будівлі, загальною площею 1618,5 кв.м., в якому передбачено централізоване водопостачання, каналізація та електропостачання. Будівля оснащена відповідно вимогам. Заклад потребує часткової заміни вікон.
Приміщення обладнано: музично-спортивною залою (64 м.кв.); кімнатами для роботи з дітьми вчителів-логопедів, практичного психолога; груповими кімнатами (7); кухнею, пральнею та кабінетами.
Площа території закладу – 6336,4м.кв. Навколо будівлі та до майданчиків є асфальтоване покриття. Остання площа покрита переважно газонами. На ній є: спортивний майданчик, 7 прогулянкових ділянок з павільйонами, росте яблуневий сад, кущі смородини, куточок лісу та багато квітників.
Територія закладу обладнана сучасним ігровим та спортивним знаряддям.
Матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності закладу дошкільної освіти на достатньому рівні. Фінансово-господарська діяльність закладу здійснюється відповідно до кошторису та благодійної допомоги від організацій та батьків вихованців.
Заклад дошкільної освіти забезпечений кадрами. Організацію освітнього процесу здійснює 19 педагогогів, з них 12 чоловік мають вищу освіту, 2 навчаються в університеті.
У закладі дошкільної освіти працюють фахові спеціалісти:
- керівник музичний
- інструктор з фізкультури
- практичний психолог
- вчителі-логопеди
Педагогічна діяльність вихователів закладу базується на впровадженні в освітньо – виховний процес інноваційних технологій та методик :
- елементи розвивальних ігор з кубиками за методикою Б.Нікітіна,
- технологія М.Зайцева по навчанню грамоти та читання,
- елементи технології М.Зайцева “Столік”,
- елементи технології ТРВЗ (технології розвитку творчої особистості) Г.Альтшуллера,
- елементи ігрової технології інтелектуально-творчого розвитку дітей дошкільного віку В.В.Воскобовича,
- М.Монтессорі «Будинок вільної дитини»,
- педагогічна система німецького композитора і педагога Карла Орфа,
- робота з паличками за методикою Х. Кюїзенера,
- ігри з логічними блоками Дьєнеша,
- розвиваючі ігри з камінчиками Марблс,
- елементи фізичного виховання М.Єфименко.
У закладі дошкільної освітм використовуються інноваційні оздоровчі технології: пальчикова гімнастика (вправи, ігри, картинки), дихальна та звукова гімнастика, імунна гімнастика, психогімнастика (вправи, ігри, етюди, пантоміми). З профілактично-оздоровчою метою використовується фітотерапія (чаї); аромотерапія (ароматизація приміщення); вітамінотерапія (вітамінізація страв), арттерапія, піскова терапія, казкотерапія, ігрова терапія, сміхотерапія; музична терапія; кольоротерапія, тощо.
Силами працівників закладу та батьків створений міні-музей українського побуту, який функціонує у групі «Калинка».
Тісна співпраця закладу дошкільної освіти з ліцеєм №10 “Тріумф” сприяє успішній адаптації випускників садочка до шкільного життя.
У закладі діє театр дорослих для дітей «Чарівна маска», вихователі готують цікаві та повчальні казки – драматизації, залучають малят до світу театрального дійства.
Успіх у роботі нашого колективу залежить від ставлення кожного до своєї праці, ставленні один до одного, отриманні відчуття задоволення від власного внеску у загальний процес і кінцевий результат, а саме: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я кожної дитини
У закладі дошкільної освіти відсутні умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами.
Заклад дошкільної освіти не надає додаткових освітніх та інших платних послуг.